Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:28:53 GMT

ساعت کاری ادارات استان، تغییری نکرده است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۱۲۸

ساعت کاری ادارات استان، تغییری نکرده است

ایسنا/اصفهان معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان گفت: هنوز دستورالعملی برای تغییر ساعت کاری ادارات و دورکاری کارمندان به استانداری اصفهان از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است.

نعمت الله اشکستانی در گفت و گو با ایسنا در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات و دورکاری کارمندان برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: هنوز دستورالعملی برای تغییر ساعت کاری ادارات و دورکاری کارمندان به استانداری اصفهان از سوی وزارت کشور ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برخی استان ها مانند قم و سمنان ساعت کاری ادارات را کاهش داده اند و ساعت کاری ادارات را ۸ تا ۱۲ یا ۹ تا ۱۲ کرده اند.

وی با بیان اینکه فعلا ساعت کاری ادارات در استان اصفهان به همان روال سابق است، افزود: کارمندان به همان روال سابق باید در ادارات خود حاضر شوند مگر اینکه از سوی وزارت کشور دستورالعمل کاهش ساعت کاری به استانداری ابلاغ شود.

معاون مدیرکل اداری و مالی استانداری اصفهان، گفت: تمام مجوزها از سوی کارگروه ملی مقابله با کرونا صادر می شود و استان ها مجاز به تعطیلی و تغییر ساعت اداری خود نیستند و کارگروه ملی در این موارد تصمیم گیری می کند. منتظر هستیم اگر دستورالعملی به استانداری ابلاغ شود بلافاصله به ادارات استان اصفهان ابلاغ کنیم.

اشکستانی خاطرنشان کرد: استانداری پیگیر این موضوع بوده است و اگر هر تغییری در ساعت کاری ادارات رخ دهد در رسانه ملی اطلاع رسانی خواهد شد. بنابراین فردا پنجشنبه ساعت اداری کارمندان مانند قبل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کاهش ساعت کاری کروناویروس استانداری اصفهان ساعت کاری ادارات تغییر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک

در هفته جاری کمیسیون اجتماعی مجلس لایحه اصلاح ماده (۸۷) قانون مدیریت خدمات کشوری را در دستور کار خود قرار داد و در نهایت مصوب شد که، روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود همچنین در راستای این طرح، یک تصمیم اساسی دیگر هم گرفته شده که ساعت کاری هفتگی از ۴۴ به ۴۰ ساعت در هفته کاهش یابد. این موضوع با واکنش معاون پارلمانی رئیس جمهوری مواجه شد و او گفت: «تصمیم برای تعطیلی پنج شنبه‌ها با جمع بندی نظرات کارشناسی اتخاذ شده و به زودی به رای گذاشته می‌شود.» گفتنی است که تطعیلی‌پنج‌شنبه‌ها با مخالفت فعالان اقتصادی روبه‌رو شده است. در همین راستا، تصویری از جدول روزهای کاری ۷ کشورهای عربی منطقه منتشر شده است که در آن پنج‌شنبه در هیچ کدام از آنان تعطیل نبوده و امارات نیز یکشنبه‌ها را تعطیلی کرده است. منبع: چندثانیه

دیگر خبرها

  • مجلس هفته آینده درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها تصمیم می‌گیرد
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد
  • پس‌لرزه‌های تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ نگاهی به روزهای کاری ۷ کشور عربی | اینفوگرافیک
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • سرمدی واله: تصمیم نهایی در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها و ساعات کاری کارمندان هفته آینده در صحن علنی مجلس گرفته خواهد شد +فیلم
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • ایرانی‌ها چقدر کار می‌کنند دیگران چقدر؟
  • میزان بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته سیستان و بلوچستان اعلام شد
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟