Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی کارشناس هواشناسی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد سامانه بارشی از ساعات بعدازظهر از نواحی مرکزی کشور عبور خواهد کرد؛ بنابراین تا عصر امروز به دلیل فعالیت جبهه سرد سامانه در برخی از ساعات رگبار باران و برف ودر برخی از نقاط وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین با عبور سامانه دمای هوا که طی روز‌های گذشته بطور قابل ملاحظه‌ای گرم شده بود فردا کاهش خواهد.

حداقل دمای هوا صبح فردا نسبت به حداقل امروز بین ۳ تا ۵ درجه کاهش خواهد یافت. طی روز‌های پنجشنبه تا شنبه جو پایدار و بدون بارشی در استان پیش بینی می‌شود.

در حال تکمیل..

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال رگبار موقت باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: بررسی آخرین خروجی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد به دلیل فعالیت موج نسبتا ضعیف بارشی طی ساعات بعدازظهر امروز تا اوایل شب در برخی نواحی استان بویژه نیمه جنوبی استان رشد ابر و احتمال رگبار موقت باران و برف و افزایش موقتی سرعت وزش باد دور از انتظار نمی‌باشد. 
مرادی افزود: با افزایش پایداری جو فردا جمعه آسمان استان عمدتا صاف تا کمی ابری و طی روز شنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود. 
او ادامه داد: با ورود موج بارشی ضعیف دیگری احتمال برخی بارش‌های رگباری در استان هواشناسی روز یکشنبه پیش بینی می‌شود. 
مرادی گفت: سرعت وزش باد در  این روز در استان نسبتا شدید خواهد بود.

دیگر خبرها

  • رگبار پراکنده باران درنیمه شمالی سیستان وبلوچستان
  • احتمال رگبار موقت باران
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • باران های سیل‌زا در راه خراسان رضوی
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد
  • ورود سامانه سرد بارشی به یزد
  • آخر هفته بارانی در استان چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران در این مناطق کشور
  • کاهش نسبی دمای هوا در نواحی شمالی کشور از ۸ فروردین ماه