Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین ، دو تیم سپاهان و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برترو در ورزشگاه نقش جهان باید به مصاف هم می‌رفتند اما  سپاهانی ها مدعی شدند به دلیل تجمع هواداران تیم  مقابل هتل محل اقامت  و ممانعت از خروج کاروان سپاهان آنها دیر به ورزشگاه رسیدند.البته سرهنگ نورعلی فرمانده یگان ویژه استان اصفهان با رد این ادعا از سوی سپاهان آن را خلاف واقع عنوان کرد و گفت:هرزمانی که سپاهان با ما تماس می گرفت ما شرایط حضور آنها را در ورزشگاه مهیا می کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این بازی برگزار نشد.

به همین خاطر کمیته انضباطی با ارسال نامه به هردو باشگاه، از آن‌ها خواست که دفاعیات خودشان را در خصوص اتفاقات و حاشیه‌های این مسابقه برگزار نشده ارسال کنند.

باشگاه سپاهان که معتقد است با وجود حضور دیرهنگام در ورزشگاه نقش  جهان، آماده انجام این بازی بوده اما تیم پرسپولیس همیتی برای انجام این مسابقه نداشته، مدارک و مستندات خودش را به همراه فیلم‌های موجود جمع آوری و توسط واحد حقوقی باشگاه به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ارائه کرد.

رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان، ضمن اعلام این خبر  گفت: از کمیته انضباطی و مسئولان فدراسیون انتظار داریم رای عادلانه‌ای در خصوص این اتفاقات صادر کنند.

کد خبر 487243 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و شمس آذر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز جمعه ۳۱ فروردین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود استقلال به پایان رسید تا این تیم کماکان در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان این بازی، فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد جواد نکونام به همراه کیانوش رحمتی (سرمربی و مربی استقلال) رفتار ناپسندی را مقابل سکوی هواداران انجام می‌دهند.

در همین حال امروز یکشنبه دوم  اردیبهشت،  کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به مربی استقلال مهلت داد تا ظرف ۴۸ ساعت آینده دفاعیات خود را به این کمیته ارسال کند. این در حالی است که کمیته انضباطی برای سرمربی استقلال هیچ درخواستی نداشته است.

در همین  خبرگزاری مهر از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر و متوجه شد که جواد نکونام هیچ شاکی نداشته و فقط از مربی استقلال شکایت به کمیته انضباطی رسیده است و هیچ گزارشی هم از سوی ناظر بازی در خصوص رفتار نکونام به فدراسیون ارسال نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دانیال اسماعیلی‌فر بازی با سپاهان را از دست داد
  • ستاره پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست داد
  • کمیته استیناف محکومیت شجاعی را تایید کرد
  • کاهش جریمه مسعود شجاعی با رأی کمیته استیناف
  • احضار مجدد حسینی برای واکنش جنجالی به حکم
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون
  • دلیل احضار نشدن نکونام به کمیته انضباطی
  • کمیته انضباطی گلر استقلال را احضار کرد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به مربی استقلال
  • ارسال دفاعیه مربی تیم استقلال به کمیته انضباطی