Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید شبر موسوی مدیر جهاد کشاورزی نکا شهرستان، از اجرای طرح تجهیز و یکپارچه سازی ۳ هزار و ۶۱۲ هکتار شالیزار‌های این شهرستان خبر داد و افزود: احداث جاده دسترسی بین مزارع، آسان شدن کاشت، داشت و برداشت مکانیزه شالیزارها، کاهش هزینه‌های تولید و افزایش درآمد کشاورزان و افزایش محصول از مزایای اجرای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به آغاز اجرای طرح تجهیز و یکپارچه سازی ۲۴ هکتار شالیزار‌های روستای کلت شهرستان نکا افزود: این طرح با اعتبار ۳۲۵ میلیون تومان و بهره مندی ۲۵ بهره بردار از مزایای آن اجرا می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی نکا گفت: با نوسازی و اقدامات بسترسازی، تجهیزات مکانیزاسیون کشاورزان برای انجام کار در مزارع، زمان کمتری صرف خواهند کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تجهیز و یکپارچه سازی مکانیزاسیون کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل محمدی به عنوان گیاهی اقتصادی برای کشاورزان یزدی

حاج حسینی معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان یزد ضمن بازدید از مزارع کاشت گیاهان دارویی به خصوص مزارع زیر کشت گل محمدی در رستاق و پیگیری مشکلات کشاورزان و باغداران گیاهان دارویی بخش رستاق گفت: موضوع بهره برداری آب یکی از موضوعات مهمی است که در سیاست‌های بخش کشاورزی بسیار به آن توجه شده است در این راستا موضوع کشت گیاهان دارویی به عنوان گیاهان کم آب خواه یکی از برنامه‌های اساسی بخش کشاورزی استان و یزد نوین است.

وی ادامه داد: توسعه کشت گل محمدی به عنوان گیاهی با ارزش افزوده بالا و اقتصادی بودن در برنامه توسعه کشت استان قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی بافت فرسوده شش شهرستان سیستان وبلوچستان
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • گل محمدی به عنوان گیاهی اقتصادی برای کشاورزان یزدی
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • کشت‌کلزا در مهاباد ۵ برابر افزایش یافت
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • اجرای کشت ۱۰۵ هزار هکتار از طرح جهش تولید در دیمزار‌ها
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • افزایش ۷۰۰ هکتاری مزارع کشت گیاهان دارویی در اصفهان