Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@11:33:46 GMT

جو شهرهای ایران در روزهای جولان کرونا

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۳۱۹

جو شهرهای ایران در روزهای جولان کرونا

کرونا ویروس مرگباری که از چین سرچشمه گرفت، تاکنون جان بیش از ۲۰۰۰ نفر در این کشور را گرفته است. به گزارش پول نیوز، با وجود سخت گیری های دولت چین و قرنطینه شدن مبتلایان به این ویروس، اما بازهم این ویروس از مرز های کشور چین عبور کرد و به بسیاری از کشور ها از جمله: ویتنام، ژاپن، مالزی، انگلستان، آمریکا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، استرالیا و ایران … نفوذ پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کرونا ویروس چین مبتلایان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از الحاق ۴۱ هزار هکتار زمین به شهرها خبر داد و گفت: ۱۵ هزار هکتار زمین دیگر نیز پس از انجام فرایند لازم به محدوده شهرها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن الحاق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ارسلان مالکی امشب در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه بین 50 تا 70 درصد درآمد خانوارها در مسکن هزینه می‌شود اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای برای مسکن افراد نیازمند کرده و در این راستا ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در دست ساخت قرار گرفته است.

وی از الحاق 41 هزار هکتار زمین به شهرها خبر داد و گفت: برای الحاق 41 هزار هکتار این اراضی به محدوده شهرها بیش از 81 هزار هکتار زمین در کارگروه و شورای عالی مسکن مورد بررسی قرار گرفته است. 15 هزار هکتار زمین دیگر نیز پس از انجام فرایند لازم به اراضی شهرها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن الحاق می‌شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بیان کرد: 53 نقطه کشور نیز برای شهرک‌سازی مصوب شده که عملیات اجرایی شماری از آنها آغاز شده است و اکنون 2.5 میلیون واحد مسکونی در مراحل مختلف اجرا هستند.

مالکی افزود: در دولت سیزدهم یک میلیون و 200 هزار متقاضی مسکن به به زمین و طرح‌های نهضت ملی مسکن متصل شدند. در استان بوشهر 2 هزار هکتار زمین برای اجرا طرح نهضت ملی آماده شده که یک‌هزار و 600 هکتار آن از محل الحاق اراضی جدید به محدوده شهرها انجام شده است.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به شهرهای کشور
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • شیرمردان و شیرزنان سپاهی در خط مقدم حراست از ایران
  • تصمیم بی سابقه آمریکا برای تحریم یک واحد از ارتش اسرائیل/  تصویب کمک نظامی ۲۶ میلیارد دلاری آمریکا به اسرائیل/ حمله پهپادی مقاومت عراق در جولان اشغالی/ احضار سفرای چند کشور توسط اسرائیل
  • تقدیر مجمع کلان‌شهرهای ایران از خدمات ۲۰ ساله شهردار قم