Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استانداری سمنان: نیاز است از همه امکانات موجود برای رفع نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری استان سمنان استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ منوچهر فخری در جلسه  شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان افزود: مقرر شده از این پس در هر جلسه گزارش رفع حداقل 2 نقطه حادثه خیز استان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فخری تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به ایام عید نوروز نیاز است از همه ظرفیت ها برای احداث توقف گاه های بین راهی در استان استفاده شود.
وی افزود: توقف گاه های برون شهری تاثیر بسزایی در کاهش تصادفات جاده ای داشته و نیاز است برای احداث آنها تلاش بیشتری شود.
فخری با اشاره بر ضرورت شناسایی و اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز محورهای این استان با هدف کمک به تداوم کاهش تصادفات جاده‌ای تاکید کرد و گفت: یکنواختی و کویری بودن جاده‌های استان از جمله علل بروز تصادفات جاده‌ای و خصوصاً واژگونی‌ها در استان است که باید برای آن چاره‌جویی شود.
وی با اشاره به ضرورت ایجاد استراحت‌گاه‌های موقت در طول محورهای این استان افزود: ایجاد این استراحت‌گاه‌ها و پیش‌بینی اماکنی برای استراحت و توقف مسافران و زوار امام رضا (ع) می‌تواند به کاهش میزان خستگی رانندگان که از دلایل تصادفات در این محورها است کمک شایانی کند.
معاون عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت بسترسازی برای ارائه صنایع دستی و محصولات استان در استراحت‌گاه‌های موقت بین‌راهی تاکید کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که گردشگران و زوار در این مسیرها، توقف بیشتری داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق گسترده در دامداری سمنان

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت : حریق ساعت یک بامداد به این سازمان اطلاع داده شد و با توجه به گستردگی حریق  تیم‌های عملیاتی ایستگاه هالی یک ، ۴ و ۶ به محل حادثه اعزام شدند و با کنترل حریق که در انبار علوفه شکل گرفته بود نسبت به اطفای آن اقدام کردند.

آتش پاد دوم رضا خادمیان گفت : با توجه به وسعت حریق این عملیات تا حوالی ۶ صبح  ادامه داشت .

 این حادثه مصدومی نداشت و علت حادثه  در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • لزوم اصلاح سازه‌های تقاطعی فاقد آبگذری در سمنان
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز آزادراه کرج_قزوین
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر