Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@07:32:44 GMT

نهاوند رکورددار بیشترین بارش در همدان شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۳۶۵

نهاوند رکورددار بیشترین بارش در همدان شد

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در روزهای گذشته بیشترین میزان بازش در استان همدان با ۱۱۸ میلی متر مربوط به شهرستان نهاوند بوده است. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

محمد حسن باقری شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: از  دو روز گذشته شاهد بارش برف و باران در نقاط مختلف استان بودیم که در این میان نهاوند و تویسرکان با میانگین بارش 118 و 116  میلی متر بیشترین میزان بارش را به خود اختصاص داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در ایستگاه فرودگاه همدان نیز میزان بارش 63 میلی‌متر ثبت شده است، ابراز کرد: در سایر شهرستان‌های استان نیز میزان بارش‌ها بیشتر از 60 میلی‌متر گزارش شده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه امروز سامانه بارشی از استان خارج میشود، عنوان کرد: از صبح فردا باید شاهد کاهش دمای محسوس در استان باشیم.

هواشناسی ایران 98/12/7|تداوم بارش‌های سیل‌آسا در 18 استانهواشناسی ایران 98/12/6| برف و باران کشور را فرا می‌گیردهشدار هواشناسی نسبت به وقوع سیل در استان کرمانشاه؛ 1770 واحد مسکونی غیرمجاز در بستر رودخانه ساخته شده است

باقری شکیب گفت: از صبح پنجشنبه حداقل دمای هوای بسیاری از شهرستان های استان به منفی 5 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. این کاهش دما تا روز جمعه در استان باقی خواهد ماند.

وی به وضعیت دمای استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و ابراز کرد: در این مدت نهاوند با حداکثر دمای 8 درجه به عنوان گرمترین شهرستان استان و گل تپه با حداقل دمای منفی 1 درجه سردترین نقطه استان گزارش شده است. دمای هوا در شهرستان همدان نیز بین 7 و 0 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است.

مسئول پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه میانگین بارش‌ها در اسفند ماه بیشتر از نرمال پیش‌بینی شده، اظهار داشت: این در حالی است که میزان بارش‌ها در فروردین ماه کمتر از نرمال خواهد بود.

انتهای پیام/ 743/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان همدان میزان بارش میلی متر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر صاف و آفتابی است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۳ درجه را نشان می‌دهد.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۴۹ درصد و دید افقی هفت هزار متر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۰ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر سه متر بر ثانیه و ۱۱ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • هشدار نارنجی در استان سمنان صادر شد/ بارش و برودت هوا
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در زنجان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲ و ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تداوم رگبار و رعدوبرق
  • دمای هوا در کربلا به ۴۰ درجه رسید