Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،مشکلات تنفسی، مانند  سرفه،  خس‌خس سینه، سرگیجه از جمله عوامل تهدید کننده  سلامت دیگران است. همچنین افرادی که به شهرهای  آلوده سفر کرده اند و یا با فرد مشکوک به کرونا در ارتباط بوده اند؛ احتمالا موجب خطر آفرینی برای دیگران خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فاصله ایمنی برای ایستادن کنار فرد مبتلا  یک متر و هشتاد سانتی متر تعیین شده است. افراد سالم بدون پوشش مناسب در اتاق فرد  مبتلا قرار نگیرید. حتما پسماند وسایل افراد  مبتلا را در کیسه های مخصوص و سطل بندازید.

باید بدانید که کرونا به ویژه برای افرادی که ضعف ایمنی دارند مانند سالمندان و کودکان بسیار خطرناک خواهد بود. از نزدیک شدن به افرادی که علائم سرماخوردگی و آبریزش بینی، سرفه دارند اکیداً دوری کنید. اصلا  به چشم ، دهان ، بینی دست نزنید و حتما آن ها را شستشو داده و خشک کنید.

بیشتر بخوانید:واکسن تجربی ضد ویروس کرونا به آزمایشگاه رفت

به طور مرتب حدود ۲۰ ثانیه وقت برای شستشو دست و صورت خود بگذارید. از شوینده‌های الکلی واقعی استفاده کرده و تا جایی که امکان دارد از حیوانات به طور کل دوری کنید.

درمانی که برای این ویروس وجود دارد مراقبت و رعایت نکات بهداشتی، ماندن در خانه است.  اگر احساس کردید که علائمی این چنینی دارید حتما به مراکز درمانی اطلاع داده و بگذارید دیگران هم از بیماری شما مطلع باشند؛ از رفتن به مراکز درمانی نترسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • حاضرم به خاطر اینتر هر کار خطرناکی انجام دهم
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • یافته محققان نشان داد؛ نقش پیوند مدفوع در بهبود علائم حرکتی پارکینسون
  • پیوند مدفوع می تواند علائم حرکتی در پارکینسون را بهبود بخشد
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • افسردگی پس از زایمان و ضرورت‌های درمانی و حمایتی 
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • این چای برای افراد مبتلا به فشار خون توصیه شده