Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@16:05:04 GMT

پخش دو سریال طنز از شبکه دو سیما

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۴۱۶

پخش دو سریال طنز از شبکه دو سیما

خبرگزاری میزان- شبکه دو در شب‌های باقی مانده اسفندماه دو سریال طنز را روانه آنتن خواهد کرد که پخش اولین قسمت از مینی‌سریال طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» شنبه ۱۰ اسفند ساعت ۲۱:۳۰ خواهد بود. تاریخ انتشار: 14:18 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۶۱۰

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ بر اساس نیاز جامعه در ایامی که به دلیل انتشار ویروس کرونا اضطراب و نگرانی در میان بخشی از خانواده‌ها به چشم می‌خورد؛ شبکه دو علاوه بر پخش ویژه برنامه‌های مختلف آرامش بخش و برنامه‌هایی با موضوع راه‌های پیشگیری از انتشار این ویروس که شامل گفتگو با کارشناسان، مسئولان امر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می‌شود اقدام به پخش سریال‌هایی با فضای مفرح کرده است.

مینی سریال طنز «زندگی شگفت‌انگیز است» به کارگردانی مجتبی چراغعلی و تهیه‌کنندگی عبدالرضا فیروزان یک کمدی اجتماعی است که به مشکلات خانواده از نگاه طنز می‌پردازد. در این مجموعه قصه زندگی زوج جوانی به نام‌های «روزبه» و «سیمین» روایت می‌شود که برخی اتفاقات شگفت‌انگیز برای آن دو طی داستان رخ می‌دهد. تصویربرداری این مجموعه هفت قسمتی تابستان سال ۹۷ در یک سرای محله در غرب تهران انجام شده است و از ۱۰ اسفند روانه آنتن می‌شود.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید

رضا داوود نژاد، سحر ولد بیگی، حمید لولایی، نگین معتضدی، مهران رجبی، خشایار راد، ساناز سماواتی، فرهاد بشارتی، آرش نوذری، افسانه ناصری، کیمیا گیلانی، فاطمه شکری، ماهان عبدی، ندا دیبا، پریسا رضایی، غلامرضا رضایی، مهدی طهرانی، مهدی دانایی مقدم و هنرمند خردسال مانی فیروزان در این سریال بازی کرده اند.

برخی از عوامل این سریال عبارتند از: نویسنده: حمید طاهری، مدیر تصویربرداری:خسرو دادگرمرام، تصویربردار:مهدی دادگرمرام، تدوین: حسین غضنفری، مدیر تولید: نعمت‌الله یمینی، طراح گریم: نوید فرح مرزی، صدابردار:امید قربانی، طراح صحنه:سعید اسدی، طراح لباس: مهسا قره خانی، مدیر برنامه‌ریزی: سعید عباسی و ...

پخش «سامو بندری» در آخرین روز‌های سال ۹۸

با پایان گرفتن مینی‌سریال «زندگی شگفت‌انگیز است»؛ سریال ده قسمتی «سامو بندری» در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو قرار خواهد گرفت. «سامو بندری» به تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌احمدی و کارگردانی ابراهیم فروزش سال گذشته در بندر بوشهر، تصویربرداری و به تولید رسیده است. همچنین اصغر عبداللهی نویسندگی این سریال را برعهده داشته است.

در خلاصه این داستان آمده: سامو تنها پسر ناخدا صبور، نوجوان بندری، باهوش، پر شر و شور و ماجراجوست. او درگیر اتفاق‏‌هایی پیچیده و عجیب می‏شود و خانواده و دوستانش هم درگیر ماجرا‌های خودش می‏کند. نیت او در هر ماجرا پاک و صادقانه است، اما ناخواسته باعث بر هم زدن آن بندر کوچک می‏شود و برای خودش و اطرافیانش دردسرساز می‏شود...

«سامو بندری» متعلق به فضای بوشهر است و قصه آن با فضای جنوب همخوانی دارد و بر همین اساس نیز جمعی از افراد حاضر در مجموعه از بازیگران خوب بوشهری هستند.

حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی، کورش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، خلیل چراغ زاده، محمد گتوتی زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سید رضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده، سید احمد صداقتبخشی و ... در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

از عوامل سریال «سامو بندری» عبارتند از: مدیر تصویربرداری: مصطفی احمدیان، مدیر تولید: سید محمدرضا نجفی، تدوین: بهرام دهقانی، سعید یاسی پور، مدیر صدابرداری: محمدحسین غفاری، طراح صحنه و لباس: نیلوفر فولادی، طراح گریم: جلال امیری مرند، مدیر برنامه ریزی: مجتبی طاهرخانی، روابط عمومی: الهام افشاریان، مدیر تدارکات: سعید حاجی زاده و ...

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار تلویزیون صدا و سیما سامو بندری شگفت انگیز سریال طنز شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین قسمت از فصل اول رقابت در «سرزمین شعر» جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ از شبکه چهار سیما پخش شد که به‌دلیل استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان حوزه فرهنگ و ادب با تصمیم مدیر شبکه چهار سیما، در فصل‌های دیگر هم ادامه پیدا خواهد کرد.

رضا صالحی مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما درباره تصمیم گیری برای ادامه ساخت و پخش این برنامه نوروزی به خبرنگار مهر گفت: در جلسه‌ای که با حضور مدیر شبکه چهار و علی زارعان تهیه‌کننده برنامه برگزار شد، تصمیم گرفته شد که برنامه «سرزمین شعر» ادامه پیدا کند ولی شیوه پخش آن، به‌جای هر شب، به‌صورت دو شب در هفته و به‌شکل موضوع‌محور باشد؛ به این معنا که در مناسبت‌هایی مثل ایام‌الله دهه فجر یا ماه‌هایی مثل محرم و صفر، جلسات شعرخوانی متناسب با این ایام تدارک دیده شود.

وی افزود: قرار است این برنامه تا پایان سال ۱۴۰۳، در قالب چندین فصل مختلف پخش شود و براساس زمان‌بندی و پیش‌بینی انجام‌شده، بناست فصل دوم این برنامه از خرداد آغاز شود.

صالحی ادامه داد: در فصل‌ بعدی برنامه هم محمدمهدی سیار به عنوان رییس هیات داوران و مجری برنامه حضور خواهد داشت و داوران هم همانند فصل اول، آقایان ناصر فیض، علی محمد مؤدب، علیرضا قزوه و محمدکاظم کاظمی خواهند بود. علاوه براینکه همراهی علیرضا افتخاری از خوانندگان خوب کشورمان را هم در این برنامه خواهیم داشت. به‌نوعی می‌توان گفت برنامه با همان گروه فصل اول ادامه خواهد یافت و فقط ممکن است تعدادی از سرگروه‌ها تغییر کنند که هر زمان اسامی آن‎ها نهایی شد، اعلام خواهیم کرد. ساعت پخش هم به‌احتمال خیلی زیاد، مانند قبل، ۲۲:۳۰ خواهد بود مگر اینکه تا آن زمان تغییراتی در کنداکتور اعمال شود.

مدیرگروه ادب و هنر شبک چهار سیما در ادامه بیان کرد: خوشبختانه از «سرزمین شعر» استقبال بسیار خوبی شد؛ چراکه این برنامه تنها پایگاه شعر در تلویزیون است و موجب شد بعد از سال‌ها، شعر در رسانه ملی در جایگاه درست خود قرار گیرد. ضمن اینکه «سرزمین شعر» هم برای بینند عام جذاب است، هم برای بینند خاص، یعنی کسانی که اهل شعر و شاعری هستند.

صالحی در پایان گفت: بر اساس آمار و اطلاعاتی که به دست ما رسیده، برنامه «سرزمین شعر» در نوروز ۱۴۰۲، جزو برنامه‎هایی بوده که بازخورد مثبت گرفته است. همچنین، براساس اعلام روابط‌عمومی صداوسیما، تعداد زیادی از مردم از طریق واحد روابط‌عمومی صداوسیما نظر خود را درباره برنامه اعلام کردند.

کد خبر 6085574 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند