Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسان هجرتی در گفتگو با مهر، اظهارداشت: اجرای طرح جمع‌آوری سد معبر در نقاط مختلف مرکز استان از چند روز گذشته در دستور کار قرار گرفته است و وانت بارهایی که در مبادی ورودی بجنورد اقدام به عرضه میوه و تره بار می‌کنند، جمع‌آوری می‌شوند.

وی افزود: دلیل اصلی برای اجرای این طرح علاوه پاک کردن چهره نازیبای ورودی شهر و جلوگیری از ایجاد ترافیک و افزایش خطر تصادف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هجرتی با اشاره به اینکه اغلب این وانت بارها بدون مجوز و به صورت غیرقانونی اقدام به فروش در مبادی ورودی می‌کنند، افزود: به این منظور جمع‌آوری این وانت بارها در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره اجراییات شهرداری بجنورد در ادامه بیان داشت: در راستای ساماندهی میوه فروش‌ها و دست فروش‌ها به بازارچه جدید واقع در میدان‌بار خیابان رسالت مستقر خواهند شد.

وی همچنین از جمع‌آوری خودروهای فرسوده که در مبادی راه و یا درب مغازه‌های تعمیر خودرو رهاشده‌اند خبر داد و گفت: این خودروها به علاوه تانکرها و سایر وسایلی که چهره شهر را مخدوش و نازیبا کرده‌اند نیز جمع‌آوری می‌شوند.

کد خبر 4863946

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بجنورد سد معبر انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین سیلاب شیراز بارش باران بیرجند جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات

تین نیوز

گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ برای سال جاری را آغاز می کند

به گزارش تین نیوز، سایپانیوز گزارش کرد، فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۰۵) از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com آغاز می شود و متقاضیان این محصول، تا تکمیل ظرفیت می توانند برای خرید این خودروی محبوب بازار کار، ثبت نام کنند.

این خودرو ۹۰ روزه تحویل مشتریان می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات
  • جمع آوری زباله های ورودی شهر خواف به مناسبت روز زمین پاک
  • فروش فوق‌العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • فروش فوق العاده وانت ۱۵۱ سایپا
  • کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل مسکونی در این شهر/ عکس
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد
  • کشف ۸۰ خاور زباله از منزل مسکونی در بجنورد!
  • فاجعه بهداشتی در بجنورد؛ کشف ۸۰ خاور زباله از یک منزل
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد