Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:56:38 GMT

نظارت و بازرسی از واحدهای گردشگری گیلان تشدید می شود

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۵۵۶

نظارت و بازرسی از واحدهای گردشگری گیلان تشدید می شود

شهرود امیر انتخابی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: نظارت و بازرسی از واحدها و تأسیسات گردشگری با شدت بیشتری انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در همین راستا با دستور دادستان گیلان و هماهنگی اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عرضه هرگونه قلیان در تأسیسات گردشگری دارای مجوز غیرقانونی و ممنوع است، افزود: در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت ضوابط با واحدهای متخلف برخورد جدی صورت خواهد پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر انتخابی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه گفت: برگزاری هرگونه جشن و مراسم در واحدهای پذیرایی و گردشگری ممنوع و به واحدهای ابلاغ شده است.

وی در ادامه به ابلاغ دستور العمل های بهداشتی به تمامی هتل‌ها و مراکز اقامتی تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان اشاره و تصریح کرد: واحدهای مذکور مراقبت‌های بهداشتی و ضدعفونی تجهیزات را آغاز کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان ادامه داد: با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در گیلان و همچنین نزدیکی نوروز و حجم بالای سفرها به این استان تلاش خواهد شد در بازه زمانی باقیمانده تا شروع سال جدید، نسبت به رفع ایرادات در واحدهای تحت پوشش با جدیت پیگیری و اقدام شود.

وی گفت: تا اطلاع ثانوی، به‌منظور پیشگیری از شیوع ویروس، بازدید گروهی از موزه‌های این استان ممنوع است.

کد خبر 4863962

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی گیلان انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی ایلام بوشهر تعطیلی مدارس بارش برف شهرکرد گرگان قزوین سیلاب شیراز بارش باران بیرجند شیوع ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شد

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح نظارتی عید تا عید از اول اسفند ماه سال ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه داشت که در مجموع در این مدت ۴ هزار و ۴۹۳ مورد بازرسی توسط بازرسان این اداره کل از واحدهای صنفی و غیرصنفی استان به عمل آمد.

وی با بیان اینکه در نتیجه این بازرسی‌ها ۶۳۳ مورد پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل شد، اظهار کرد: تعداد تخلف‌های ثبت شده در این پرونده‌ها ۶۸۲ مورد بود.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع برای مختومه شدن آنها ۱۸ میلیارد و ۳۲۴ میلیون ریال جریمه در نظر گرفته شد.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: همچنین در این مدت ۲۵۱ مورد شکایت مردمی در سامانه نظارتی اداره کل صمت کردستان به ثبت رسید که برای ۳۸ مورد آنها با ۴۵ عنوان تخلف صنفی و غیر صنفی پرونده تشکیل شد.

کد خبر 6079469

دیگر خبرها

  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • نظارت بر نانوایی‌های شفت تشدید شود
  • تشدید نظارت بر تالاب‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۴۹۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی انجام شد
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست