Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح جمع‌آوری و رفع سد معبر در خیابان ها و معابر سطح شهر در آستانه فرارسیدن نوروز آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، رئیس اداره اجرئیات شهرداری بجنورد گفت: از ابتدای اسفندماه جاری تاکنون بیش از 500 اخطار به ایجاد کنندگان سد معبری شهری صادر شده است.

احسان هجرتی افزود: به منظور رفع معظلات سد معبر ناشی از کسبه و دستفروشان و به منظر خدمات رسانی هرچه بیشتر به شهروندان، ضمن شناسایی اصناف مزاحم که ایجاد سد معبر میکنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخطاریه صادر و جمع آوری خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طرح ضربتی مقابله با این معضل به  منظور #ساماندهی و جلوگیری از تجمع عاملان و بساط گستران در معابر اصلی و پرتردد اجرایی شده و به صورت مداوم پیگیری خواهد شد.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری با اشاره به قانون شهرداری‌ها در خصوص ممنوعیت سدمعبر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز آن‌ها برای کسب ،سکنی و هر نحو دیگر، بیان کرد: اجرای قانون سدمعبر ضمن تامین و حفظ حقوق شهروندان سبب زیبایی معابر سطح شهر و نیز آرامش و آسایش آنان می‌شود .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سد معبر سد معبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمدرضا رضایی روز دوشنبه در جلسه کمیته رصد نارضایتی که با موضوع شکایات مردمی در حوزه سدمعبر برگزار شد، گفت: شهرداری موظف است طی یک هفته نسبت به رفع سد معبر در هسته مرکزی شهر اقدام کند و هیچ عذر و بهانه ای در این امر به ویژه خیابان شریعتی پذیرفته نیست.

وی اضافه کرد: همه روزه شاهد شکایات متعدد و به حق مردم از سد معبر در هسته مرکزی شهر هستیم و بارها به متخلفان این حوزه تذکر داده شده است.

فرماندار میاندوآب تاکید کرد: با توجه به اینکه اطلاع رسانی کامل به صورت مستمر در رابطه با این تخلف انجام شده و تذکرات لازم نیز به خاطیان داده شده است، در اسرع وقت نسبت به جمع آوری افراد متخلف اقدام شود.

رضایی با بیان اینکه مغازه داران و کسبه با ایجاد سدمعبر در پیاده روها باعث اختلال در رفت و آمد شهروندان می شوند، یادآور شد: در صورت مشاهده تخلف از سوی اصناف، کسبه، دستفروشان و حتی کم کاری از سوی مأموران سدمعبر برخورد قانونی انجام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ شهرداری یزد به ۶۵۰ تماس/ گزارشات مردمی از آبگرفتگی معابر و جوی‌های شهر
  • مافیای طلای کثیف را بشناسید
  • پاسخگویی سامانه ۱۳۷ به بیش از ۶۵۰ تماس تلفنی
  • آسفالت نزدیک به ۷۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و پنجم در شیراز
  • معضل بزرگ تبریز نبود زمان مشخص برای دفع زباله از سوی شهروندان است
  • آغاز جمع‌آوری شبانه پسماندهای شهری تبریز