Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی شریف طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت ثبت نام در مدرسه تابستانه روسیه ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ اسفند پایان می‌یابد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی شریف طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد دانشجویانی که می‌خواهند در مدرسه تابستانه روسیه ثبت‌نام کنند تنها تا ساعت ۲۴ روز  دوشنبه ۱۲ اسفند ماه مهلت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    ۲۲ نفر از دانشجویان دانشکده‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف به دوره‌های تابستانی در دانشگاه‌های روسیه اعزام شدند. این دانشجویان از کمک هزینه پرداختی که منابع مالی آن از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری تامین شد استفاده کردند. دفتر روابط بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای شرایط و جزئیات ثبت‌نام در این دوره‌ی تابستانه برای سال ۱۳۹۹ را بیان کرده است.

براساس آن چه در این اطلاعیه آمده، علاوه بر دانشجویان تحصیلات تکمیلی، دانشجویان کارشناسی که تا انتهای بهمن ۹۸، حداقل ۸۵ واحد گذرانده باشند مجازند در این دوره ثبت‌نام کنند.

در این فراخوان، دوره‌های تابستانی پلی‌تکنیک سنت‌پترزبوگ، دانشگاه ایتموی سنت‌پترزبورگ، دانشگاه HSE مسکو، سنت‌پترزبورگ و نیژنی‌نوگراد و همچنین دانشگاه الکتروتکنیک سنت‌پترزبورگ پیشنهاد شده است.

قرار است دفتر روابط بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف مشخصات افرادی را که از هر دانشکده ثبت‌نام کرده‌اند به همان دانشکده بدهند تا از میان آن‌ها افرادی را که مناسب‌تر می‌دانند انتخاب کنند. افراد منتخب تا ۱۸ اسفند اعلام خواهند شد. این افراد باید تا ۲۱ اسفند به دفتر روابط بین‌الملل مراجعه کنند و ضمن پر کردن فرم مربوطه و دادن آزمون شفاهی زبان انگلیسی مبلغ ۱۰۰ دلار به صورت ودیعه بپردازند. این مبلغ در صورت انصراف عودت داده نخواهد شد.

کمک هزینه‌ای که دانشگاه صنعتی شریف می‌پردازد عبارت است شهریه یک دوره (فقط یک دوره، شهریه early bird با سقف ۶۰۰ یورو) به علاوه مبلغی در حدود ۳۰۰ یورو. براساس آن چه در این اطلاعیه آمده دانشجویان باید مبلغی در حدود ۵۰۰-۳۰۰ یورو (بسته به سطح زندگی، طول مدت دوره انتخابی و شهریه دوره انتخابی) هزینه کنند.

داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات دوره‌ها و شرایط ثبت‌نام به وب‌سایت دانشگاه صنعتی شریف مراجه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شریف ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای عمل به اقدامات و اهداف مندرج در سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی برای ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی اقدام به برگزاری کلاس‌های دروس ریاضی ۲ و فیزیک ۲ در نیمسال دوم ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شیوه تعاملی و مداخله یادگیری عمیق در واحد تبریز و تعدادی از واحد‌های منتخب کشوری کرده است.

در این راستا از استادان دانشگاه آزاد اسلامی چند نفر انتخاب شدند که مینا اتفاق دانشیار گروه ریاضی و احد اصغری استادیار گروه فیزیک در دوره‌ها و کارگاه‌هایی که توسط معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد شرکت و پس از اخذ گواهی لازم برای تدریس دروس مذکور به روش مداخله یادگیری عمیق اقدام به برگزاری کلاس‌های مذکور به شیوه تعامل و رایج سنتی کرده است.

در این طرح برای هر درس ریاضی ۲ و فیزیک ۲، دو کلاس برای هر یک از استادان مذکور به شیوه تعاملی و شیوه سنتی و با تعداد ۳۵ نفر در هر کلاس در حال برگزاری است که در شیوه تعاملی نحوه تدریس استادان، نحوه برگزاری امتحانات دوره‌ای، ارزیابی دوره‌ای دانشجویان و سایر موارد دارای رویکردی نوین است.

در انتهای نیمسال تحصیلی نتیجه برگزاری این کلاس‌ها در دو حالت سنتی و تعاملی بررسی خواهد شد و برای سال تحصیلی آینده نیز تعداد کلاس‌های بیشتری با رویکرد نوین و مداخله یادگیری عمیق در واحد‌های دانشگاهی و واحد تبریز توسط معاونت علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محدودیت تردد در دانشگاه شریف در روزهای کنکور
  • تردد در دانشگاه شریف محدود می‌شود
  • محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
  • صد و پنجاه و پنجمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • معرفی برگزیدگان هشتمین دوره اعطای جایزه محیط زیست
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد