Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن جعفری روز چهارشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی خراسان رضوی در مشهد با اشاره به تمهیدات لازم برای پیشگیری از ویروس کرونا در این استان افزود: برخی کشورهای همسایه ما به دلیل نداشتن امکانات نمی توانند ویروس کرونا را تشخیص دهند به همین دلیل آماری در این زمینه ندارند.

وی ادامه داد: برخی کشورهای همسایه نیز به دلایل مسایل سیاسی از اطلاع رسانی در این زمینه خودداری می کنند اما ایران در این زمینه به شکل شفاف اطلاع رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: تاکنون ۹ جلسه هماهنگی پیرامون ویروس کرونا در خراسان رضوی برگزار شده و تصمیماتی در این زمینه گرفته شده است.

جعفری افزود: برای پیشگیری از ویروس کرونا هشت کمیته با مسوولیت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان رضوی تشکیل شده است که در حوزه های مختلف فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: این کمیته ها با شفاف سازی و بدون در نظر  گرفتن هر گونه مسایل سیاسی تمامی موارد را به صورت کامل برای مردم این استان اطلاع رسانی می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با اشاره به شایعه سازی برخی افراد در فضای مجازی گفت: برخی در فضای مجازی به دنبال بحرانی جلوه دادن اوضاع هستند که باید رسانه ها ضمن دعوت مردم به آرامش واقعیتها را به نحو شایسته ای برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اطلاع دهند.

جعفری با تشکر از حضور مردم در انتخابات دوم اسفند ماه افزود: این انتخابات با کمترین میزان تخلف در مقایسه با دوره قبل آن در این استان برگزار شد که از همه دست اندرکاران تشکر می‌شود.

وی اضافه کرد: مشهد در انتخابات دوم اسفند در بین کلانشهرهای کشور مقام نخست مشارکت مردمی را به خود اختصاص داده که این امر نشان از بصیرت مردم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی نخستین استان در بین دیگر استانها بود که نتایج انتخاباتی آن در مقایسه با دوره قبل زودتر اعلام شده است.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد از دیروز مجهز به کیت تشخیص ویروس کرونا شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا خراسان رضوی فضای مجازی مشهد معاون سیاسی امنیتی ویروس انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خراسان رضوی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد

استاندار خراسان رضوی در بازدید خود از آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) مشهد، برای بازسازی این مجموعه اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال اختصاص داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی،یعقوبعلی نظری با حضور در آسایشگاه جانبازان امام خمینی (ره) واقع در پارک ملت مشهد اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال را برای بازسازی آن اختصاص داد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار چهره به چهره پای درد و دل جانبازان این آسایشگاه نشست و در خصوص برخی از مشکلات مطرح شده دستورات لازم را صادر کرد.

در جلسه‌ای که در حاشیه این بازدید و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مدیران و جانبازان برگزار شد؛ استاندار خراسان رضوی در خصوص بازسازی این آسایشگاه قول مساعد داد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • رئیس دادگستری خراسان رضوی، معاون اول قوه قضاییه شد
  • بیش از ۲ هزار اثر تاریخی در خراسان رضوی ثبت ملی شد
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • فیلم|کمبود ۵هزار کلاس درس در خراسان رضوی 
  • دیدار استاندار خراسان رضوی با اهالی روستای گجوان در دهستان درز آب
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • زمینه همکاری و توسعه روابط بین کرمان و روسیه وجود دارد
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر