Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بازیگر استرالیایی با همکاری رابرت کانلی زندگی قهرمان مسابقات موتورسیکلت‌رانی دهه ۱۹۷۰ را روی پرده بزرگ می‌آورد.

اریک بانا نویسنده و کارگردان یک فیلم سینمایی بر مبنای زندگی مایک هیلوود خواهد بود. وی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین رانندگان رقابت‌های موتورسیکلت‌رانی شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانا هم فیلمنامه را می‌نویسد و هم در کنار رابرت کانلی کارگردان فیلم خواهد بود. در عین حال وی به عنوان بازیگر در نقش هیلوود ظاهر خواهد شد.

وی با شرکت فیلمسازی خودش و شرکت فیلمسازی متعلق به کانلی امتیاز ساخت فیلمی بر مبنای زندگی هیلوود را از خانواده‌اش خرید و قصد دارد فیلمنامه‌اش را با تمرکز بر بازگشت هیلوود به رقابت‌های موتورسیکلت رانی در سال ۱۹۷۸ پس از ۱۱ سال وقفه بسازد.

این چهره فقید از نظر خیلی‌ها بزرگ‌ترین راننده رقابت‌های موتورسیکلت‌رانی بود و ۱۲ بار برنده مهمترین رقابت‌های این رشته شده بود. او سال ۱۹۶۷ در اوج این کار خود را بازنشسته کرد بعد یک بازگشت موفقیت‌آمیز در سال ۱۹۷۸ داشت و سال ۱۹۸۱ در حالی که ۴۰ سال داشت بر اثر تصادف با کامیون درگذشت.

بانا و کانلی پس از تولید «خشک» بار دیگر با هم همراه شده‌اند. آن فیلم نیز بر مبنای رمانی به همین نام نوشته جین هارپر با بازی بانا ساخته شده بود.

این بازیگر استرالیایی نخستین بار سال ۲۰۰۹ اولین تجربه کارگردانی‌اش را با مستندی به عنوان «عشق به دیو» ثبت کرد که در خلال آن عشقش به ورزش‌های موتوری را کشف کرد.

بانا بازیگر فیلم‌هایی چون «سقوط شاهین سیاه» برای ریدلی اسکات، «هالک» ساخته آنگ لی، «تروا» ساخته ولفگانک پترسن و «مونیخ» ساخته اسپیلبرگ بوده است.

کد خبر 4863942

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیگر سینما فیلم سینمایی کارگردان سینما تئاتر ایران سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر موسیقی ایرانی فیلم سینمایی جشنواره موسیقی فجر کارگردان تئاتر شبکه یک سیما سریال ایرانی سازمان سینمایی موسیقی پاپ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازیگر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،پیمان باباخانی گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از اوایل دی‌ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.
وی بیان کرد: در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می‌یابد.

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • حذف الهلال با گران‌ترین تیم تاریخ! العین رفت فینال
  • گل اریک به الهلال (الهلال 1-1 العین)
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • فیلم| تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا
  • فیلم/ تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا
  • ببینید | حادثه مرگبار در جریان مسابقه اتومبیل‌رانی در سریلانکا