Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@09:28:08 GMT

تدارک اقامت ۹۲ هزار مسافر نوروزی در گلستان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۷۳۲

تدارک اقامت ۹۲ هزار مسافر نوروزی در گلستان

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت‌های پذیرایی استان، گفت: ۹۲ هزار و ۵۰۰ ظرفیت اقامتی در هر شبانه روز در هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، خانه‌های مسافر، مجموعه‌های اقامتی و مدارس در استان، آمادگی پذیرایی از مسافران را در ایام نوروز دارند.

هادی حق‌شناس صبح امروز چهارشنبه ۷ اسفند در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان اظهار کرد: در نوروز ۹۸ سیل تمام استان را درگیر خود کرد و شادی نوروز را از بین برد و باید برنامه‌های نوروز ۹۹ فراتر از اقدامات معمول، فوق‌العاده و پربار باشد تا مردم و میهمانان بتوانند نوروزی شاد و متفاوت را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود در ایام نوروز ۹۹ استقبال مردم از گردشگری داخلی بیش از گذشته باشد که ما نیز با توجه به ظرفیت‌های استان، از حضور گردشگران استقبال می‌کنیم.

استاندار گلستان بابیان اینکه تلاش داریم خاطره خوشی برای مسافران از سفر به استان بسازیم، یادآور شد: ۳۰ پایگاه ثابت، سیار و جوانان هلال‌احمر در ایام نوروز در آماده‌باش کامل هستند و با ایجاد نوروزگاه ها در شهرها و روستاها تلاش داریم لحظات شادی را برای مردم استان و مسافران بسازیم.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، حق‌شناس خاطرنشان کرد: نیاز است سازمان بنادر استان در فعال شدن بخش گردشگری دریایی همکاری لازم را صورت دهد و راه‌آهن استان نیز ظرفیت‌های خود را از حالت عادی افزایش دهد.

وی ادامه داد: حضور مسافران و گردشگران در گلستان موجب رونق استان و شناساندن ظرفیت‌های گلستان می‌شود و در این مسیر تمامی دستگاه‌های ذیربط باید همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار گلستان تصریح کرد: در تأمین مایحتاج عمومی مردم و میوه در شب عید مشکلی وجود ندارد و تلاش داریم کمبودی برای مردم و مسافران وجود نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سفر گلستان نوروز99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار خراسان رضوی از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به‌منظور تلاش ارزشمند وی در خدمت‌رسانی به مهمانان امام رضا (ع) در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری از ۴۰ روز حضور و تلاش ارزشمند علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی و کارکنان این مجموعه در مسیر سوخت‌رسانی و کمک و یاری به مهمانان امام رئوف و سوخت‌رسانی مطلوب به مجاوران و زائران بارگاه قدس رضوی قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • قدردانی استاندار از خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی
  • هزینه تفریحات دهک دهم، 40 برابر دهک اول / هشدار نسبت به حذف سفر از سبد هزینه ای خانوارها/ 50 درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودروی شخصی هستند / 77 درصد مسافران از خودروی شخصی استفاده می کنند