Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@20:10:20 GMT

مولر: خوشحالم که گنابری در آرسنال گلزن خوبی نبود!

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۲۹۲۶

مولر: خوشحالم که گنابری در آرسنال گلزن خوبی نبود!

مهاجم آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید از اینکه هم‌تیمی‌اش در تیم پیشین خود موفقیت‌های این روزهایش را نداشت، خوشحال است. ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، توماس مولر از سرژ گنابری به خاطر نقش پررنگی که در پیروزی 3 بر صفر شب گذشته بایرن مونیخ مقابل چلسی داشت تمجید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گنابری دو گل نخست باواریایی‌ها را در خانه چلسی به ثمر رساند تا شانس این تیم برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی بسیار زیادی شود. او که در این فصل جزو بهترین گلزنان بایرن مونیخ بوده، در 18 بازی‌اش برای آرسنال قبل از پیوستن به باواریایی‌ها تنها یک گل زده بود. این در حالیست که این بازیکن آلمانی در فصل جاری به تنهایی در پایتخت انگلیس شش گل (4 تا به تاتنهام در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و 2 تا به چلسی) زده است.

مولر درباره گنابری 24 ساله که در این فصل در 30 بازی‌اش در تمامی رقابت‌ها 17 گل زده است، گفت: خوشحالم که او الان در لندن روی دور گلزنی افتاده است، نه 5 سال پیش چون اگر آن موقع اینقدر گل می‌زد، احتمالاً الان در کنار ما نبود.

گنابری با یک توئیت طعنه‌آمیز دیگر هواداران آرسنال را شاد کرد

گنابری نیز با اعتراف به اینکه امسال برای گلزنی در لندن خوش‌شانس بوده است، به شبکه BT‌ اسپورت گفت: قطعاض من از بازگشت به لندن لذت می‌برم. من دوستان فراوانی دارم و بسیاری از آنها هم امشب در سکوها بودند و من فکر می‌کنم که حضور آنها به من قدرت بیشتری داد. این برد سه گله به ما کلی اعتماد به نفس می‌دهد اما باید برای بازی برگشت آماده باشیم و تصور نکنیم که کارمان راحت شده است. هنوز چیزی قطعی نشده است اما به نظرم ما حاشیه امنیت خوبی برای خودمان ایجاد کردیم.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آرسنال چلسی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آرسنال چلسی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ آرسنال چلسی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 1-0 آرسنال (لیگ قهرمانان اروپا 2023/24)

بایرن مونیخ و آرسنال در چارچوب دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته بودند که باواریایی‌ها با تک گل یوسوا کیمیشه به برتری 1-0 دست یافتند.

دانلود (40.4MB)

دیگر خبرها