Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در برخی استان‌های کشور، به خاطر حفظ سلامتی مردم، جشنواره‌های نوروزی در قزوین برگزار نخواهد شد.

طاهرخانی افزود: جشنواره‌های نوروزی سال ۹۹ حذف می‌شود، اما اقداماتی، چون فضاسازی، طراحی و نصب المان‌های نوروزی، نورپردازی شهری و خدمات متنوع نوروزی به گردشگران و شهروندان از سوی شهرداری قزوین انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شده که تا ۲۰ اسفندماه، موضوعات شهری ستاد نوروزی شهرداری قزوین، به پایان می‌رسد.

رئیس کمیته هماهنگی ستاد خدمات سفر تاکید کرد: با توجه به این که بخشی از مراکز گردشگری شهر قزوین توسط شهرداری قزوین مدیریت می‌شود، تمهیدات بهداشتی لازم برای مقابله با بیماری کرونا در این مراکز و اماکن عمومی شهر قزوین نیز در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در ایام عید نوروز به صورت مرتب انجام می‌شود تا گردشگران و شهروندان با اطمینان خاطر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عید نوروز نوروز 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین گفت: تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در راستای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان قزوین به گردشگران خارجی در دستور کار قرار گرفته و قرار است تا نیمه نخست  امسال تکمیل و اجرایی شود.

وی اضافه کرد: شناخت بازار‌های هدف گردشگری، تبیین نحوه حضور در نمایشگاه‌های بازار‌های هدف، تعیین نوع و نحوه بازاریابی و تبلیغات در قالب انواع اقلام تبلیغاتی و برگزاری رویداد‌ها و جشنواره‌های گردشگری از جمله موضوعات مهم در تدوین این برنامه است.

خزائلی تاکید کرد: از سال‌های گذشته تاکنون تصمیم گرفتیم که برای جذب هرچه بیشتر گردشگران خارجی باید بازار‌های هدف را شناسایی کنیم، همین رویکرد سبب شد تا تدوین برنامه یاد شده مورد توجه قرار گیرد.

به گفته این مسئول، استان قزوین با کمک این برنامه هدفگذاری می‌کند که در کدام استان‌ها و برای کدام کشور‌ها اقلام کالایی با زبان خارجی به خصوص چاپ و توزیع کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین بیان کرد: این استان در حوزه گردشگری خارجی روند رو به رشد دارد و در همین ایام تعطیلات نوروزی ۱۲۰ گردشگر خارجی از جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

خزائلی یادآور شد: گردشگران خارجی متعلق به کشور‌های اروپایی، چین، روسیه، حوزه خلیج فارس و همچنین آسیای شرقی بودند که در قالب انفرادی و همراه با تیم‌های تورگردی به ایران آمده و استان قزوین را به عنوان یکی از مقاصد گردشگری انتخاب کردند.

۱۵۱۶ اثر طبیعی و تاریخی در استان قزوین ثبت ملی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • ارائه خدمات رایگان به ۴۸۰مددجوی نهادهای حمایتی
  • همایش بزرگ دوچرخه سواری در آبیک برگزار می‌شود
  • تدوین برنامه بازاریابی و تبلیغات گردشگران خارجی در قزوین
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد
  • برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره جاده ابریشم در سمنان