Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، همزمان با جشنواره نوروزی شهروند که تا نیمه فروردین ماه اجرا می‌شود، ۹۹ قلم کالای پرفروش و پرتخفیف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند عرضه می‌شود.

این ۹۹ قلم کالای اساسی در گروه‌های پروتئینی، لبنیات، چای، روغن، حبوبات، برنج، قند و شکر، فرآورده‌های دریایی، تخم مرغ، خرما، آجیل و تنقلات، کنسروجات، شوینده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

همزمان با آغاز جشنواره نوروزی شهروند، گواهینامه استاندارد شهروند که سال گذشته از سوی سازمان استاندارد صادر شد، تمدید شده و این گواهینامه تا پایان سال ۱۴۰۰ اعتبار دارد.

کد خبر 487271 برچسب‌ها فروشگا‌ه‌های زنجیره‌ای شهروند

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۲۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه گفت: دهه کرامت از بیست و یکم اردیبهشت امسال همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) همزمان با روز دختر آغاز می‌شود و تا سی و یکم اردیبهشت همزمان با سالروز ولادت ثامن الحجج امام رضا (ع) ادامه دارد.
امامیان افزود: برنامه‌های امسال این دهه با شعار اقدام و عمل جهادی با پیروی از سبک زندگی اهل بیت برگزار می‌شود.
وی انتظار داریم همه دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه باشکوهتر جشن‌های این دهه پای کار بیایند تا بتوانیم فضایی پرشور و نشاط را در استان رقم بزنیم.
وی با بیان اینکه کاروان زیرسایه خورشید" با حضور خدام حرم  کاروان حامل پرچم متبرک حرم مطهر رضوی یکی از برنامه‌های شاخص دهه کرامت در استان خواهد بود، افزود:  در دهه کرامت سال گذشته دو کاروان خدام حرم رضوی در ۲۵۰ محفل و نشست سطح استان حضور پیدا کردند که امسال در تلاشیم این کاروان‌ها را به سه کاروان برسانیم.
وی  از برگزاری جشن‌های دهه کرامت به عنوان دیگر از برنامه‌ها برای نشاط بخشیدن به دهه کرامت در استان یاد کرد و افزود: در بین جشن‌های متعددی که در این ایام در استان برگزار می‌شود، دو جشن بزرگ تدارک دیده شده که یکی در روز میلاد حضرت معصومه (س) در روز ۳۱ اردیبهشت با حضور دختران و دیگری در روز میلاد امام رضا (ع) در روز دهم خرداد برپا خواهد شد.
 وی در ادامه اشاره‌ای هم به راه اندازی پویش "همه خادم الرضاییم" در استان به مناسبت دهه کرامت داشت و گفت: در تلاشیم تا با برگزاری این پویش مردمی جشن‌های دهه کرامت را به سمت مردمی کردن پیش ببریم.
برپایی سفره‌های اطعام نیازمندان در روز میلاد امام رضا (ع)، برپایی ایستگاه‌های صلواتی در پنج محله به مدت پنج شب، برگزاری ویژه برنامه عصر شعر ملکوت هشتم، برپایی پیاده روی خانوادگی و ... از دیگر برنامه‌های در حال تدارک برای برگزاری در دهه کرامت در استان است.

دیگر خبرها

  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • پوشاک مستعمل در مشهد آزادانه به فروش می رسد
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها