Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@06:26:31 GMT

هوآوی کارفرمای برتر اروپا در ۲۰۲۰ شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۰۵۳

هوآوی کارفرمای برتر اروپا در ۲۰۲۰ شد

هوآوی به عنوان کارفرمای برتر در سال ۲۰۲۰ میلادی در کشورهای مختلف اروپایی انتخاب شد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام هوآوی، ایجاد شرایط مناسب برای نیروهای کار باعث افزایش بهره‌وری برندها می‌شود و در طرف مقابل، کارکنان و کارمندان هم می‌توانند با ذهنی آسوده و فراغ بال، به فعالیت خود بپردازند. جهت تشویق کارفرمایان برای فراهم کردن هر چه بهتر شرایط کاری، مؤسسه‌ها و سازمان‌های مختلفی وجود دارند که با در نظر گرفتن معیارهای متفاوت و پراهمیت، کارفرماهای برتر را در کشورها و مناطق مختلف جهان مشخص و اعلام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا و بر اساس اعلام Top Employers Institute، هوآوی به عنوان کارفرمای برتر سال ۲۰۲۰ میلادی در کشورهای آلمان، بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا و هلند انتخاب شده، انستیتوی یادشده همچنین هوآوی را به عنوان کارفرمای برتر منطقه‌ای در اروپا برگزیده است. شرکت‌ها و سازمان‌هایی به عنوان کارفرمای برتر انتخاب می‌شوند که تمرکز خود را روی ایجاد بهترین شرایط کاری برای کارکنان خود گذاشته‌اند. این امر از طریق به‌کارگیری راهکارهای مختلف، با در اولویت قراردادن رضایت نیروهای کاری و در اکثر موارد توسط بخش مدیریت نیروی انسانی امکان‌پذیر است.

هوآوی در حال حاضر از یک کارفرمای برتر در سطح کشور، به کارفرمای برتر منطقه‌ای در اروپا تبدیل شده که نشان‌دهنده تعهد این شرکت به بهبود شرایط نیروهای کاری در زیرمجموعه‌های خود است.

برنامه این انستیتیو (Top Employers Institute Global Certification Programme) با در نظر گرفتن عملکرد بیش از ۱۵۰۰ کارفرمای برتر در ۱۱۸ کشور و منطقه جغرافیایی در پنج قاره جهان انجام می‌شود. برنامه‌های این انستیتو شامل طرح بیش از ۱۰۰ پرسش در ۱۰ دسته مختلف و با لحاظ کردن بیش از ۶۰۰ راهکار بهبود عملکرد نیروهای کاری است. این دسته‌بندی‌ها شامل استراتژی استعدادیابی، برنامه‌ریزی برای نیروهای کاری، به خدمت گرفتن استعدادها، یادگیری، مدیریت عملکرد، توسعه راهبردی و سایر موارد می‌شوند.

Wells Li ریاست منابع انسانی هوآوی در منطقه غرب اروپا در این خصوص می‌گوید: ما به دنبال ارزش‌های منحصر به فرد در افراد هستیم. پس از این، همکاری با آن‌ها در زمینه‌های مختلف آغاز خواهد شد. افراد را در جایگاه‌هایی قرار می‌دهیم که بیشترین مطابقت را با مهارت‌ها و تجربه‌ کاریشان دارد. به این ترتیب می‌توانند از حداکثر توانایی‌های خود استفاده کنند.

شرایط رقابتی که در بازار، به ویژه در بخش فناوری وجود دارد باعث می‌شود برندهای دیگر به دنبال بهبود شرایط کاری برای کارکنان‌شان باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هوآوی منطقه غرب اروپا نیروهای کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از رویترز، جینا ریموندو، وزیر بازرگانی ایالات متحده، طی اظهاراتی تراشه‌ای که در گوشی میت ۶۰ پرو شرکت هواوی به کار رفته را کم‌ارزش خواند و تاکید کرد، ادعاهای این شرکت درباره پیشرفت در ساخت تراشه‌ قابل توجه نیستند؛ با این استدلال که نشان می‌دهد محدودیت‌های اعمال شده ایالات متحده برای ارسال تراشه به چین و تحریم این کشور کارساز بوده است.

وی در اظهارات خود گفته است: کنترل‌های صادراتی کارساز بوده‌اند، زیرا تراشه هواوی چندان خوب نیست و سال‌ها از آنچه در ایالات‌متحده داریم، عقب‌تر است. ما پیچیده‌ترین نیمه‌رساناها را در جهان داریم.

هوآوی که از سال ۲۰۱۹ در لیست تحریم‌های تجاری قرار دارد، در آگوست سال گذشته میلادی با عرضه یک گوشی جدید مجهز به یک تراشه پیچیده، صنعت و دولت ایالات متحده را شگفت زده کرد. هواوی میت ۶۰پرو علیرغم تلاش‌های مداوم واشنگتن برای فلج کردن ظرفیت تولید نیمه‌ رساناهای پیشرفته، به عنوان نمادی از تجدید حیات فناوری چین در نظر گرفته شد.

واشنگتن چندین سال است که  تحریم‌های جدی علیه پکن اعمال کرده و بازار ابزار فناوری آن را به دلیل تامین نکردن تراشه‌های نیمه‌رسانای پیشرفته و عدم وجود ابزارهای مورد نیاز برای ساخت آنها مختل کرده است؛ همه این تحریم‌ها به دلیل نگرانی‌هایی که به دنبال احتمال تقویت قابلیت‌های نظامی چین قوت گرفته بود، اعمال شده است.

هوآوی، نمادی از آن جنگ فناوری است که توانست در بحبوحه تحریم تراشه، این قطعه را در مقیاس پیچیده‌ترین نوع آن بسازد و توسعه دهد و علاوه‌بر آن به دیگر بازارهای تجاری جهان صادر کند.

گوشی جدید هوآوی باعث شده دولت بایدن  جزئیات تراشه‌ای که از آن به عنوان پیشرفته ترین نیمه‌رسانایی که چین تاکنون تولید کرده یاد می‌شود را مورد بررسی قرار دهد، اگرچه اطلاعات به دست آمده از آن جزئی و اندک بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • شرکت آب منطقه‌ای کرمان دیگر کارفرمای پروژه انتقال آب خلیج فارس به شهر کرمان نیست
  • ۷ مصوبه مهم مجلس برای فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی