Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@04:11:30 GMT

محور «ریگان - ایرانشهر» مسدود شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۰۵۸

محور «ریگان - ایرانشهر» مسدود شد

ایسنا/کرمان مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان این مطلب که صبح امروز محور «انار – یزد» به دلیل وقوع طوفان و کاهش دید افقی مسدود بود که هم اکنون باز شده است، ادامه داد: محور «ریگان – ایرانشهر» و «ریگان – نرماشیر» و راه‌های روستاهای اطراف این دو محور به دلیل وقوع طوفان و کاهش دید افقی مسدود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"مجید سعیدی" در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع طوفان در استان کرمان، گفت: پیش‌بینی می‌کنیم که این طوفان تا صبح فردا در استان کرمان فعال باشد.

وی از خسارات این طوفان تاکنون در شمال و شمال‌غرب استان سخن به میان آورد و اظهار زکرد: این طوفان باعت وارد شدن خسارت به تاسیسات برق(تیرهای برق)، محصولات درختان و تصادفات زنجیره‌ای جاده‌ای زیادی نیز در محور «انار – یزد » شده ضمن آنکه مراجعه مردم به دلیل مشکلات تنفسی نیز تاکنون گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان این مطلب که شدت طوفان از شمال استان کاسته شده، عنوان کرد: اکنون شدت طوفان در شرق و جنوب استان افزوده شده است که قطعا این طوفان در نقاط شرقی استان نیز خساراتی خواهد داشت.

سعیدی با بیان این مطلب که صبح امروز محور «انار – یزد» به دلیل وقوع طوفان و کاهش دید افقی مسدود بود که هم اکنون باز شده است، ادامه داد: محور «ریگان – ایرانشهر» و «ریگان – نرماشیر» و راه‌های روستاهای اطراف این دو محور به دلیل وقوع طوفان و کاهش دید افقی مسدود هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی طوفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر

حسین کمالی با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیرگفت: محور‌های فرعی بیژن آباد و آبسردوییه مظفرآباد بر اثر بالا آمدن آب و طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند و راهداران همچنان در تلاش برای بازگشایی این محور‌ها هستند و کاربران جاده‌ای می‌توانند از مسیر جایگزین رودبار_پل بهارآباد_کهنوج تردد کنند.

وی از بازگشایی مسیر جیرفت_بلوک در محدوده روستای کریم آباد طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: مسیر ارتباطی زهکلوت به دلگان که به دلیل طغیان رودخانه فصلی مسدود شده بود با تلاش شبانه روزی راهداران جنوب کرمان بازگشایی شد.

کمالی تصریح کرد: محور مذکور کماکان در حوزه استحفاظی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است و با فروکش کردن سیلاب، راهداران ایرانشهر نسبت به بازگشایی آن اقدام خواهند کرد؛ ضمن اینکه محور جایگزین آن مسیر جیرفت_بم_ایرانشهر می‌باشد.

وی با اشاره به بازگشایی برخی از راه‌های روستایی خاکی گفت: بازگشایی محور‌های روستایی گلدسته، حرمه و زهمکان در حوزه شهرستان فاریاب از سوی عوامل راهداری انجام شده و عملیات راهداری تیغ زنی راه‌های روستایی خاکی در سطح حوزه راه‌های روستایی جنوب کرمان نیز آغاز شده است.

کمالی علت مسدودی محور‌های ذکر شده و همچنین راه‌های روستایی خاکی را طغیان رودخانه و بالا آمدن سطح آب و عبور از آبنما عنوان کرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان از مردم و رانندگان خواست، قبل از تردد در محور‌های جنوب کرمان با سامانه پاسخگویی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان تماس حاصل کنند و از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌ها جویا شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر
  • انسداد ۲۵ محور شریانی و غیرشریانی در نواحی جنوبی کشور
  • تردد روان و بدون مداخلات جوی در محور‌های شمالی
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • مسدود شدن محور ترانزیتی ایرانشهر سرباز راسک چابهار +فیلم
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در بیست و نهمین روز فروردین
  • محور رودبارجنوب - ایرانشهر همچنان مسدود است
  • مسدودشدن چند محور کرمان