Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی با توجه به امضاء تفاهم‌نامه بین دانشگاه فردوسی مشهد و پارک علم و فناوری، شعبه جدید پارک علم و فناوری خراسان در دانشگاه فردوسی مشهد ایجاد می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در خصوص امضاء تفاهم‌نامه با دانشگاه فردوسی، اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای که ما با دانشگاه فردوسی امضا خواهیم کرد پیرو طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی است که با همکاری دانشگاه‌ها مبانی علمی آن تبیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنابر این تفاهم‌نامه، دانشگاه‌ باید در این طرح، خدمات آموزشی، پژوهشی و فناورانه را ارائه بدهد و مشاوره‌های علمی به استانداری و نهاد مردمی ستاد اقتصاد مقاومتی ارائه بدهند تا بتوانیم مبانی الگوی مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی را تقویت کنیم و  نظارت علمی بر این طرح داشته باشد.

این تفاهم‌نامه توسط علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی و دکتر کافی، ریاست دانشگاه فردوسی به امضا رسید.

در ادامه این نشست، رسولیان درخصوص تفاهم‌نامه بین پارک علم و فناوری و دانشگاه فردوسی، تصریح کرد: ما قصد داریم فضای فیزیکی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان توسعه دهیم و هم شعبات جدیدی به پارک علم و فناوری در استان اضافه شود تا شرکت‌های دانش‌بنیان بهتر بتوانند محل‌های فعالیت خود را انتخاب کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی دانشگاه فردوسی خاطرنشان کرد: در همین راستا دکتر کافی و دکتر قنبری، ریاست پارک علم‌ و فناوری توافق کردند که شعبه جدید پارک علم و فناوری استان در دانشگاه فردوسی مشهد ایجاد شود و این تفاهم‌نامه در حضور دکتر ستاری نیز امضا می‌شود.

در ادامه تفاهم‌نامه احداث شعبه جدید پارک علم و فناوری در دانشگاه فردوسی توسط دکتر کافی و دکتر قنبری امضا شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی پارك علم و فناوري دانشگاه فردوسی مشهد امضای تفاهم نامه دانشگاه فردوسی مشهد دانشگاه فردوسی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است

به گزارش قدس خراسان، محمدیوسف رحمتی اظهار کرد: پیش از اجرای طرح سلامت نوروزی ١۴۰٣ بیش از ۴۰ جلسه با حضور مسئولان استانداری خراسان رضوی، فرمانداری مشهد، آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد، نیروی انتظامی و دیگر مجموعه‌های استانی و شهری در خصوص سلامت زائران نوروزی، محل‌های اسکان ایمن و استاندارد، عرضه و توزیع تغذیه سالم و بهداشتی و غیره برگزار شد.

وی تصریح کرد: نیروهای حوزه سلامت در بیمارستان‌ها و مراکز و پایگاه‌های بهداشتی عملکرد قابل قبولی در طول مأموریت اجرا شده از ابتدای طرح سلامت نوروزی ١۴۰٣ تاکنون داشته‌اند و جا دارد که یک خداقوت ویژه به تمامی این عزیزان عرض نماییم.

جانشین ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه در این روزها بازدیدها و جلسات مستمری در قرارگاه‌های عملیاتی ستادهای خدمات سفر استان و مشهد با حضور معاون هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی و فرماندار مشهد و معاونان وی انجام و برگزار شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه باید بگوییم که تا این لحظه هیچگونه شکایتی در قرارگاه‌های استان و مشهد در حوزه سلامت و در موضوعات بهداشت، درمان، دارو، اورژانس پیش بیمارستانی و غیره به ثبت نرسیده است.

رحمتی افزود: از نیمه دوم اسفند ماه سال گذشته تاکنون بازدیدهای متعددی در حوزه‌های بهداشت، درمان و دارو داشتیم و خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه مشکلی در بحث مسمومیت‌ها به خصوص در محدوده حرم مطهر رضوی مشاهده نشده است.

وی بیان کرد: در محدوده حرم مطهر رضوی در کنار فعالیت و استقرار بیمارستان صحرایی باب الجواد(ع)، تیم‌های واکنش سریع و پایگاه‌های اورژانس ١١۵ ابتدای خیابان طبرسی، حد فاصل ورودی‌های کوثر و باب‌الکاظم(ع)، حد فاصل ورودی‌های باب الرضا(ع) و باب الجواد(ع) و صحن پیامبر اعظم(ص)، فعالیت پایگاه‌های بهداشتی را در باب الجواد(ع)، دور رینگ بست شیخ طبرسی و خیابان شهید نواب صفوی با معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و در دارالشفاء امام(ع) با مدیریت همین مجموعه داریم.

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در کمیته بهداشت، سلامت و محیط زیست ستاد خدمات سفر خراسان رضوی ستاد سلامت نوروزی همچنین در خصوص تدابیر صورت گرفته در خصوص شب‌های قدر، گفت: در این روزها برنامه‌ریزی دقیقی برای شب‌های قدر داشتیم تا در این مأموریت ویژه هم همانند موارد قبلی در لحظه سال تحویل و دیگر زمان‌های خاص به‌خوبی و به نحو احسن انجام وظیفه نماییم و امیدواریم که این مأموریت ویژه این ٣ شب هم به سلامت پایان یابد و هیچگونه مشکلی برای زائران و مجاوران امام رضا(ع) ایجاد نشود.

دیگر خبرها

  • راهکار استقلال برای حل بدهی به سانتاکلارا
  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ٢۰ هزار بازدید در حوزه بهداشت انجام شده است
  • واکنش تند پدر پیوند کبد به بازنشستگی اجباری دکتر ملک زاده؛ قدر زر زرگر شناسد
  • نامه پدر پیوند کبد ایران بعد از بازنشستگی اجباری دکتر ملک زاده
  • نامه پدر پیوندکبد ایران به وزیر بهداشت دولت هاشمی بعد از بازنشستگی اجباری/شما به صندلی استادممتازی دانشگاه تهران نیاز نداشتید،آن صتدلی نیازمند شما بود