Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش‌ها در سطح استان برای فریدونشهر با ۶۱.۵ میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

ویکتوریا عزتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در رابطه با وضعیت هوای اصفهان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر خروج تدریجی سامانه ناپایدار تا پایان امروز از استان اصفهان است، بر این اساس رگبار باران و برف و گاهی وزش باد نسبتاً شدید و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده ۲ تا ۵ درجه کاهش خواهد داشت، افزود: دمای بعد از ظهر امروز شهر اصفهان به ۱۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای بامداد فردا به ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: برای امروز چوپانان با ۲۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان و میمه و بویین میاندشت با ۷ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان گزارش شده است.

عزتیان با اشاره به اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در اکثر شهرهای استان بارش را باران را داشته‌ایم و بارش ۱۰.۴ میلی‌متری باران برای شهر اصفهان گزارش شده است، گفت: بیشترین میزان بارش‌ها در سطح استان برای فریدونشهر با ۶۱.۵ میلی‌متر باران ثبت شده است، برای خوانسار ۵۷.۷، بویین میاندشت ۴۶.۴، سمیرم ۲۹.۹، داران ۲۸، زرین‌شهر ۱۸.۷، گلپایگان ۱۸.۳، دهاقان ۱۸.۵، نطنز ۱۷.۲ و چادگان ۱۶.۴ میلی‌متر بارش باران گزارش شده است.

بارش برف در تمامی محورهای چادگان

بر اساس اعلام مرکز مدیریت راهه‌ای استان اصفهان در ساعت ۷:۵۰ صبح امروز در محورهای اصفهان-نائین، نائین-اردستان، میمه - دلیجان (قرقچی) و کنارگذر غرب بارش باران داشته‌ و محورهای سمیرم-یاسوج و عوارضی قمصر محورهای با مه غلیظ و کاهش میدان دید گزارش شده است.

همچنین در ساعت ۱۲:۳۰ تمامی محورهای چادگان بارش برف داشته است و برای محورهای داران - الیگودرز، داران - نجف‌آباد، گلپایگان - خمین و گلپایگان - هنده بارش برف و باران گزارش شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۸۸/ص۱۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی بارش برف و باران درجه سانتی گراد گزارش شده استان اصفهان بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردزنی بارش در ۱۰ ایستگاه‌ هواشناسی سیستان و بلوچستان

هواشناسی سیستان و بلوچستان از ثبت رکورد جدید بارش در ۱۰ ایستگاه هواشناسی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محسن حیدری با اعلام این خبر گفت: از ایستگاه‌های چابهار 146.4، زرآباد 270، کهیر 121، کنارک247، شارک 247، پلان144، تیس 141، مومان143، بانست175، بریس117 میلیمتر بارندگی گزارش شده است.

به گفته حیدری، گزارش این میزان بارش از این 10 ایستگاه از بدو تاسیس تاکنون بی‌سابقه بوده است.

از 155 ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از زاهدان 29.5، راسک 47، نیکشهر 92.1، ایرانشهر 79.5، بمپور 91.5، دلگان67، خاش 30.1، سراوان 45، مهرستان 66، نصرت آباد 7.5، میرجاوه 3.5، زابل 8.7 زهک 13.3 میلی متر باران گزارش شد.

از  پنجشنبه در سطح استان بویژه ارتفاعات شرقی و جنوبی استان رگبار بهاری و رعد و برق با احتمال تگرگ گاهی تندباد موقتی پیش بینی می شود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محورهای مسدود مهرستان بازگشایی شد
  • وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • ثبت بیشترین بارندگی در ایستگاه آتشکده نهبندان با ۴۳ میلی متر
  • رکوردزنی بارش باران در سیستان و بلوچستان
  • رکوردزنی بارش در ۱۰ ایستگاه‌ هواشناسی سیستان و بلوچستان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • پونه زار آبشاری سرچشمه گرفته از دل زاگرس
  • سرریز شدن سد خیرآباد نیکشهر
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان