Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با توجه به بارش‌های شدید باران در مناطق شمالی استان، تیم‌های جمعیت هلال احمر در شهرستان‌های اندیکا، ایذه، لالی و دزفول اعزام شدند.

او هدف از اعزام تیم‌های هلال احمر به مناطق مذکور را منظور ارزیابی وضعیت ساکنان روستا‌های در معرض آسیب سیلاب و امدادرسانی به آن‌های عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پهلوان اظهار داشت: تا کنون نیز نجاتگران جمعیت هلال احمر خوزستان به ۵۰ نفر در شهرستان‌های شوشتر و دزفول امدادرسانی کرده اند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات هلال احمر مناطق سیل زده هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید محبوبی مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در پی بارش برف و کولاک در محور تکاب - شاهین دژ، از ساعت ۰۸:۲۵ امروز، نجات گران هلال احمر به ۱۷۰ نفر متأثر از برف و کولاک در محور تکاب - شاهین دژ امداد رسانی کردند.

وی افزود: بارندگی در محور مذکور و کولاک متناوب برف ادامه دارد و رانندگان جهت تردد از این محور حتماً آمادگی لازم را داشته باشند.

کد خبر 6063425

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۷۱ حادثه دیده در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در کردستان
  • امدادرسانی هلال احمر کردستان به ۷۱ نفر حادثه‌دیده در طرح نوروزی
  • رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن خواستار تحویل خودروی نجات به این شهرستان شد
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر+فیلم
  • بارش برف در محور تکاب - شاهین دژ / امدادرسانی به ۱۷۰ نفر
  • امدادرسانی به ۱۷۰ نفر از متاثرین برف و کولاک در شهرستان تکاب
  • امدادرسانی به بیش از ۱۸ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی
  • سقوط جوان ۲۲ ساله از کوه در شهر خور
  • ارسال کمک‌های هلال احمر کاشان به خوزستان