Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو از وصل شدن برق روستاهای سیل زده در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد. تاریخ انتشار: 15:08 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۶۴۷ به‌گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، به نقل از پاون؛ میثم جعفرزاده مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو در رابطه با آخرین وضعیت شبکه‌های آب و برق در استان لرستان اظهار کرد: در حال حاضر مشکل قطع برق اغلب روستا‌ها در استان لرستان برطرف شده و تنها هشت روستا به علت ایمنی بی‌برق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به علت تخریب خطوط و تجهیزات آبرسانی بر اثر سیلاب، تعداد ۷۶ روستا نیز در لرستان دچار قطعی آب است.   به گفته وی؛با وارد مدار شدن فیدر ۲۰ کیلوولت قطع شده در استان کهگیلویه و بویراحمد، تمامی روستا‌های استان برق‌دار شدند.
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو در رابطه با وضعیت شبکه‌های آب و برق در استان ایلام گفت: وضعیت برق در همه استان با توجه به آمادگی کامل تیم‌های عملیاتی در حالت پایدار است، اما هنوز ۵۶ روستا دچار قطعی آب بوده و تلاش تیم‌های عملیاتی تا عادی شدن اوضاع ادامه دارد.   بیشتر بخوانید: با وقوع سیلاب برق ۱۰۰ روستا در کهگیلویه و بویراحمدقطع شد/قطع آب ۲۳ روستا در لرستان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیلاب اخبار اقتصادی وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در بارش های اخیر در تنگ رواق ۷ میلیمتر، علی کرمی دمچنار ۶،چیتاب ۶، کریک ۵، دشت بز ۴، مارگون ۳، سی سخت ۲.۶
 فرودگاه یاسوج یک میلیمتر باران بارید. 

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • فرماندهی که در تمامی مسئولیت‌ها موفق بود
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • کنتور برق ۸۵ درصد روستاهای کردستان تکخوانی شد