Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دبیر شرکت‌های هواپیمایی، گفت: مسافرانی که از تاریخ ۵ اسفند ماه با علم به شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا اقدام به خرید بلیت کرده‌اند مشمول پرداخت جریمه استرداد بلیت می‌شوند.

«مسعود اسعدی سامانی»  گفت: آن دسته از مسافرانی که تا پیش از ۵ اسفند برای هر تاریخی بلیت تهیه کرده‌اند بدون پرداخت جریمه می‌توانند سفر خود را کنسل و کل هزینه بلیت را استرداد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از آنجایی که مسافران تا قبل از ۵ اسفندماه اطلاعی از کنسلی پروازها به دلیل شیوع کرونا نداشته‌اند به همین دلیل جریمه‌ای بابت استرداد بلیت‌ها از آنها اخذ نخواهد شد.

به گفته سامانی از تاریخ ۵ اسفندماه به بعد هزینه جریمه بابت استرداد بلیت پروازها از مسافران اخذ می‌شود؛ چرا که مسافران با علم به شیوع ویروس کرونا اقدام به خرید بلیت داشتند.

وی افزود: البته اگر از تاریخ ۵ اسفند ماه کشور دیگری به دلیل کرونا پروازهای ایرانی را متوقف کند، باز هم از مسافران این مقاصد بابت استرداد هزینه بلیت جریمه دریافت نخواهد شد.

دو روز پیش سازمان هواپیمایی کشوری از الزامی‌بودن استرداد بلیت پروازهای داخلی و خارجی بدون دریافت جریمه از تاریخ ۵ اسفندماه خبر داد اما مسافران هوایی در مسیرهای داخلی و خارجی از عدم اجرای این بخشنامه گلایه دارند.

«محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی نیز روز گذشته مجددا اعلام کرد به دستگاه‌های راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شده تا در بازگرداندن هزینه بلیت مردم،‌ هزینه‌ای بابت لغو دریافت نشود.

 ایرنا

برچسب ها: بلیت هواپیما ، ویروس کرونا ، پرواز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بلیت هواپیما ویروس کرونا پرواز استرداد بلیت تاریخ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد

علیرضا حسینی مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: حجم خروجی بازنشستگی پیش از موعد و مشاغل سخت و زیان آور استان مرکزی از سال ۱۳۹۲، باعث منفی شدن تراز درآمد هزینه در این اداره‌کل شد و این سیر نزولی تا قبل از سال گذشته ادامه داشت.

وی بیان کرد: اقدامات خوبی در سال ۱۴۰۲ در زمینه اشتغالزایی، راه‌اندازی کارگاه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، کاهش تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری و معرفی افراد به کارگاه‌ها و تلاش تامین اجتماعی استان مرکزی برای شناسایی کارگاه‌هایی که کارگران خود را بیمه نکرده بودند، صورت گرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: تامین اجتماعی این استان در سال گذشته تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت خود را انجام داد و در مجموعه سال خوبی سپری شد و با افزایش تعداد بیمه شدگان اجباری (کارگری) به بیش از ۱۵ هزار نفر تا اسفندماه مواجه شد.

حسینی اظهار کرد: تعداد کارگاه‌های فعال سطح استان مرکزی نیز تا اسفندماه سال گذشته به ۲۵ هزار و ۲۰۳ کارگاه رسید.

وی گفت: تمام منابع جذب شده سال گذشته تامین اجتماعی استان مرکزی با تعامل در حوزه کارفرمایی به دست آمد و هیچگونه اجباری صورت نگرفت.

مدیرکل تامین اجتماعی استان مرکزی اضافه کرد: حق بیمه و تقسیط بدهی بدهکارانی کلان این استان نیز در سال گذشته به موقع پرداخت شد که این مهم تاثیر به سزایی در کسب منابع برای تامین اجتماعی استان مرکزی داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!
  • تراکتور به خاطر طرفدارانش جریمه شد
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما