Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@14:30:38 GMT

دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و «اکسون» تهران لغو شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۴۶۸

دیدار بسکتبال شهرداری گرگان و «اکسون» تهران لغو شد

دیدار عقب افتاده لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بین دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «اکسون» تهران لغو شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، دیدار عقب افتاده دو تیم بسکتبال شهرداری گرگان و «اکسون» تهران از سری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با تصمیم فدراسیون بسکتبال لغو شد.

این دیدار مقرر بود فردا به میزبانی گرگان برگزار شود که با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان گلستان و به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری و تلاش برای قطع زنجیره انتقال، این دیدار لغو و به تاریخ دیگری موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ بعدی انجام این دیدار از طریق فدراسیون بسکتبال اعلام خواهد شد.

گفتنی است، تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور موفق شد با قهرمانی و صدرنشینی در جدول به دور پلی‌آف این رقابت‌ها راه یابد و دیدار با تیم بسکتبال «اکسون» تهران از دیدارهای عقب‌ افتاده‌ای بود که باید فردا اجرایی می‌شد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان سال گذشته موفق شد برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی در جایگاه نایب قهرمانی لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور بایستد و در سال جاری با به خدمت گرفتن «مهران شاهین‌طبع» سرمربی تیم ملی بسکتبال به عنوان سرمربی تیم فصل جدیدی از بسکتبال را به نام خود ثبت کرد و برای نخستین بار در تاریخ حضورش در لیگ برتر، در دور مقدماتی در جایگاه نخست ایستاد و به عنوان تیم نخست رقابت‌ها به دور پلی‌آف صعود کرد.

همچنین «امیر صدیقی»، «بهنام یخچالی» و «نوید رضایی‌فر» سه بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان تیم ملی را در پنجره اول رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا 2021 همراهی کردند.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال لیگ برتر گرگان استان گلستان شهرداری گرگان لغو اکسون تهران لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور تیم بسکتبال شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا