Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@20:42:43 GMT

پیام جدی AFC به خاطیان

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۵۳۲

پیام جدی AFC به خاطیان

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز، چهارشنبه اعلام کرد که دوبازیکن تیم لائوس را به دلیل دستکاری در نتیجه مسابقه تا آخر عمر محروم کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

AFC محکومیت مادام العمر سایاوتی خمفنچ و لیمبو سیسانا را به دلیل دستکاری در نتیجه مسابقه بین لائوس و هنگ کنگ که در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۷ رخ داد را تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین تاکید کرد این دو بازیکن دیگر قادر به فعالیت در فوتبال حرفه ای نخواهند رود.

ای اف سی در بیانیه ای اضافه کرد:

” اتحادیه فوتبال لائوس از این تصمیمات ما اطلاع دارند و کنفدراسیون فوتبال آسیا از فیفا می خواهد که این محرومیت را در سطح بین المللی و همچنین مناسب به اجرا در آورد.”

در این بیانیه آمده است:

” این مجازات نشان می دهد که AFC هیچ تحمل و مماشاتی با اتفاقاتی چون دستکاری نتایج را ندارد و اشد مجازات را برای خاطیان در نظر می گیرد.”

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین تاکید کرد که به دلیل ادامه روند تحقیقات فعلا جزئیات بیشتری را از این پرونده اعلام نمی کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا ای اف سی کنفدراسیون فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: یکی از اهالی روستای گورسفید به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی، مصدوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علی‌رضا نظری امروز _ یکشنبه دوم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ️ پس از اعلام یک فقره انفجار مهمات عمل نکرده در روستای گور سفید از توابع بخش مرکزی شهرستان گیلانغرب و حضور عوامل امدادی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یکی از اهالی این روستا به دلیل دستکاری مهمات عمل نکرده به جا مانده از جنگ تحمیلی مصدوم شد.

و️ی افزود: مصدوم این حادثه توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان الزهرا (س) شهرستان گیلانغرب منتقل شد.

س️رپرست فرماندار گیلانغرب تصریح کرد: این حادثه به دلیل آشنا نبودن فرد مصدوم با خطرات ناشی از مهمات به جا مانده از دوران جنگ تحمیلی رخ داد.

نظری به افرادی که در روستاها و حوالی مناطق مرزی غرب کرمانشاه زندگی می‌کنند، توصیه کرد از دستکاری کردن اشیا باقی‌مانده از زمان جنگ خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد این‌چنینی موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا نیروی انتظامی در محل حضور پیدا کند و موضوع بدون تلفات و خسارتی مدیریت شود.

کد خبر 746581

دیگر خبرها

  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • یک ایرانی داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا شد
  • دعوت AFC از امیر قلعه نویی و مجید جلالی
  • دعوت AFC از قلعه‌نویی برای یک همایش
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • بمب عمل نکرده جنگ تحمیلی در «گیلانغرب» حادثه آفرید