Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنان فتح‌الله‌زاده درباره استقلالی کردن مسی سوژه کابران فضای مجازی شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چندی پیش فتح‌الله‌زاده در بخشی از سخنان خود درباره آوردن لیونل مسی به استقلال سخن به میان آورد.

فتح‌الله‌زاده در ابتدا مدعی شد که سخنانش در مورد جذب فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا تحریف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح‌الله‌زاده عضو هیئت مدیره استقلال که به دنبال شفاف سازی این موضوع بود گفت:

من اصلا آنطور که مطرح شد نگفتم. مجری محترم از من سوال کرد اگر آقای لیونل مسی ۳۷ ساله شد و هوادار خواست که او را جذب کنید، این کار را انجام می‌دهید؟ من هم گفتم بله چون مسی را در ۳۷ سالگی هیج جایی نمی‌خواهد و من او را می‌آورم. آن ۳۷ سالگی را برمی‌دارند و می‌گویند مسی را چگونه می‌خواهید بیاورید. من گفتم اگر ۳۷ ساله باشد و هوادار بخواهد او را می‌آورم. الان هم این حرف را می‌زنم. اگر مسی ۳۷ ساله شد و هوادار آن را خواست قطعا او را به ایران می‌آورم.

این سخنان فتح‌الله‌زاده سوژه کابران فضای مجازی شد تا آنها با فتوشاپ عکس مسی را با پیراهن استقلال ، رونالدو را با پیراهن پرسپولیس ، نیمار را با پیراهن تراکتور و امباپه را با پیراهن سپاهان انتشار دهند.

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیونل مسی استقلال استقلال علی فتح الله زاده کریس رونالدو لیونل مسی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران لیونل مسی جام جهانی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فرزادپور پیش از ظهر پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارکرد: بیش از ۵۰۰ صفحه از کسب و کارهای خانگی، اصناف و افراد معروف در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در راستای طرح نور مورد بررسی قرار گرفته‌اند که به ۱۵۰ نفر از آنان تذکر داده شده است.

رییس پلیس فتای استان قم بیان کرد: عناوین عدم رعایت عفت عمومی در بستر فضای مجازی مشتمل بر نداشتن پوشش مناسب، استفاده از کلام و موسیقی‌های مبتذل، بهره‌گیری از نمادهای فِرق و گروه‌های نامناسب و ترویج سبک زندگی غربی می‌باشد.

سرهنگ فرازپور خاطرنشان کرد: متخلفان فضای مجازی در صورت استمرار بر انتشار محتواهای مجرمانه‌شان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

کد خبر 6088423

دیگر خبرها

  • شباهت جالب نوه گوگوش به ترلان پروانه همه را شوکه کرد + عکس
  • طرح لو رفته از پیراهن اول تاتنهام در فصل 25-2024 / عکس
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • خوشحالی شدید هوادار آرسنال پس از دریافت پیراهن مارتین اودگارد / فیلم
  • (ویدئو) صحبت‌های خسرو حیدری، سوژه هواداران پرسپولیس شد!
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند