Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران گفت: در این جلسه طرح ساماندهی و ارتقاء کیفی میدان اختیاریه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: پس از توضیحات مشاور تهیه کننده طرح، شهردار منطقه سه و نماینده سازمان زیباسازی شهر تهران با توجه به اصلاحات انجام شده با این طرح موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج شهر تهران گفت: در ادامه جلسه سه مورد از پرونده‌های ارسالی شهرداری منطقه یک بررسی و پس از توضیحات شهردار منطقه درباره آن‌ها تصمیم گیری شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران زیباسازی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی طی حکمی عباس صفدری رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان را در سمت خود ابقا کرد.

همچنین رییس جهاددانشگاهی در احکامی جداگانه دکتر رامین صرامی فروشانی رییس پژوهشکده سرطان معتمد، علی منصفی راد رییس واحد سمنان، دکتر رضا حسین زاده رییس واحد آذربایجان غربی و مهندس ابوذر پورمدنی رییس واحد صنعتی اصفهان را برای مدت دو سال در سمت خود ابقا کرد.

به گزارش ایسنا، در این حکم آمده است:

انتظار می‌رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی جهاددانشگاهی به‌ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای آن واحد سازمانی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان در سمت خود ابقا شد
  • بررسی ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ آذربایجان غربی
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • مبادلات طلا ساماندهی می‌شود
  • طرح ساماندهی اجاره بهای املاک اصلاح شد
  • رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی اجاره بهای املاک
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی