Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@01:44:43 GMT

بارش‌های رگباری ییلاقات یزد خسارتی نداشت

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۵۹۲

بارش‌های رگباری ییلاقات یزد خسارتی نداشت

ایسنا/یزد در حالی که بارش‌های رگباری بیش از ۴۰ میلیمتری در روستای ییلاقی طزرجان در استان یزد منجر به جاری شدن رواناب‌ در این مناطق شده ولی خسارتی را به همراه نداشته‌ است.

«محمود شاکری شمسی» مدیر کل مدیریت بحران استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این که بارش قابل توجه ایستگاه طزرجان خسارتی به همراه نداشته است، اظهار کرد: به‌ دلیل جبهه ناپایدار جوی علاوه بر وزش باد، بارش‌های رگباری شدیدی در شهرستان تفت به ویژه مناطق ییلاقی ده‌بالا و طزرجان روی داد و با بارش به میزان ٣٠ میلیمتر منجر به جاری شدن روان آب‌هایی در این مناطق شد که خوشبختانه خسارتی در پی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وقوع توفان در استان طی ساعات صبحگاهی امروز نیز تصریح کرد: وزش طوفان با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت، موجب خساراتی به شبکه‌های برق، تاسیسات و شکستن درخت‌ها در سطح استان شده است.

«سیدعباس میرحسینی» کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی یزد نیز در این رابطه به خبرنگار ایسنا، گفت: بارش باران در برخی روستاهای ییلاقی شهرستان تفت از جماله در روستای طزرجان به بیش از ۴۰ میلیمتر رسید و برخی از بخش‌های منطقه ده بالا نیز تحت تاثیر این بارش‌ها قرار گرفتند.

وی از احتمال بارش مجدد در این منطقه ولی با پیش‌ببنی حدود یک تا دو میلیمتر خبر داد و گفت: این بارش‎ها هیچ خسارتی به همراه نداشته و مردم نگران نباشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بارش باران سیل خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

مهران چراغ پور اظهار داشت: با عبور متناوب امواج از فراز منطقه از بعدازظهر امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه به ویژه برای نواحی غربی بارش‌های رگباری پیش بینی شده است.

وی افزود: شدت بارش‌های رگباری برای فردا و پس فردا در نواحی شرقی استان خواهد بود.

بیشتر بخوانید

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی

به گفته چراغ پور، چهارمحال و بختیاری دومین استان خشک کشور گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • وزش باد شدید
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • وزیر نیرو: سیل جنوب کشور خسارت جبران ناپذیری نداشت
  • پیش بینی شدت بارش‌های رگباری از فردا
  • پیش بینی شدت بارش‌های رگباری از فردا در چهارمحال و بختیاری