Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام کرده در صورتی که انتخابات فدراسیون فوتبال ایران برگزار شود، آن غیرقانونی خواهد بود. تاریخ انتشار: 15:23 - 07 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۶۲۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در تاریخ ۹۸/۱۲/۵ به فدراسیون فوتبال ایران طی نامه‌ای اعلام می‌کند که این فدراسیون فعلا حق برگزاری انتخابات ندارد و در صورتی که این انتخابات برگزار شود، آن غیرقانونی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: فدراسیون فوتبال ایران به ما (فیفا) اعلام کرده قصد دارد انتخابات برگزار کند، اما این برگزاری این انتخابات از نظر ما قانونی نیست. با توجه به اعزام کارشناسان ما (نیکو لارا، الکساندر گراس از فیفا و کپتل از AFC) به ایران در تاریخ جون ۲۰۱۹ و تسریع برای اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران اصلاح شود، قرار بود شما اساسنامه جدید را تهیه کنید، سپس رئیس فدراسیون فوتبال ایران آن را با همکاری دولت این کشور تصویب کند و بعد برای ما (فیفا) ارسال کنید.

در ادامه این نامه آمده است: پیرو همین اتفاق ما ۲ ماه بعد (آگوست ۲۰۱۹) شروع به مکاتبه با شما کردیم که اساسنامه مصوب شده و اساسنامه جدید خود را برای ما ارسال کنید. علی‌رغم اینکه ۵ بار با شما (فدراسیون ایران) مکاتبه کردیم، شما هیچ جوابی به ما ندادید و این مغایر با قوانین فیفا است. شما به مکاتباتی که انجام شده احترام نگذاشتید. به شما (فدراسیون ایران) ابلاغ می‌شود؛ اساسنامه‌ای را که با همکاری کارشناسان ما در واحد حقوقی فیفا تهیه شده را مصوب و برای ما ارسال کنید. در غیر اینصورت برگزاری انتخابات از نظر ما قانونی نیست.

بیشتر بخوانید: ورود فیفا و AFC به پرونده انتخابات فدراسیون فوتبال به بهانه تغییر اساسنامه

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فیفا فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس

بر اساس روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول لیگ های برتر و لیگ، یک گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی شود...

طرفداری| بر اساس ابلاغیه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران به باشگاه ها یک گل زده بیشتر در خانه حریف محاسبه نمی شود.

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، در تاریخ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه ای به باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک روش تعیین رده بندی تیم ها در جدول مسابقات را ابلاغ کرد. این نامه  پیش از شروع مسابقات لیگ برتر به باشگاه ها از طریق اتوماسیون اداری ابلاغ شده بود.

بر اساس این ابلاغیه به باشگاه ها اعلام شد که از این فصل مسابقات و در حالت رقابت رو در رو مابین دو تیم، قانون گل زده بیشتر در خانه حریف در شرایط برابر که پیش از این به صورت دو برابر اعمال می شد محاسبه نمی شود. یعنی اگر امتیاز دو تیم برابر باشد، ابتدا بازی رو در روی دو تیم ملاک قرار می گیرد. در صورتی که دو تیم در این آیتم از لحاظ امتیاز و تفاضل گل برابر باشند، گل زده بیشتر در خانه حریف معیار ارزیابی نیست.

معیار بعدی برای تشخیص برتری تیم ها تفاضل گل در مجموع مسابقات است و پس از آن گل زده بیشتر و اگر تمامی این آیتم ها برابر باشد، برگزاری بازی مستقیم در زمین بی طرف با رعایت قوانین حذفی ملاک تعیین رده بندی تیم ها در جدول می شود.

تصاویر نامه های ابلاغی در زیر قابل مشاهده است:

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • روش تعیین رده بندی تیم‌ها در جدول لیگ‌های مختلف ایران، خبری از گل زده در خانه حریف نیست + عکس
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد