Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@09:19:22 GMT

بهترین زمان برای استعدادیابی است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۶۵۳

بهترین زمان برای استعدادیابی است

سرمربی مشهدی تیم ملی جودو گفت: در شرایط فعلی جودو، بهترین فرصت برای استعدادیابی فراهم شده است و فدراسیون در خصوص این موضوع تلاش خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسعود حاجی آخوندزاده در خصوص شرایط تیم ملی جودو گفت: در شرایط فعلی که جودو ایران با تعلیق ظالمانه روبه رو شده است، فرصت خوبی برای به وجود آمده است که روی استعدادیابی تمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مسئولان فدراسیون به بحث استعدادیابی توجه ویژه‌‌ای دارند،خوشبختانه جودو در مسیری قرار گرفته است که می‌توان با خوش‌بینی به آینده آن نگاه کرد.

حاجی آخوندزاده عنوان کرد: چندی پیش رقابت‌هایی در یزد به منظور استعدادیابی برگزار شد که در نهایت 100 جودوکار شناسایی شدند و افراد برگزیده به دو گروه 50 نفری تقسیم شدند و طبق برنامه در اردوهای استعدادیابی حاضر خواهند شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استعدادیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان رسیدگی به تقاضاهای حمل و نقل پسماند به ۴ روز کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی یزدانجو اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۲۳ قانون مدیریت پسماندها و آئین‌نامه‌های اجرایی آن و در راستای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور حفظ محیط‌زیست کشور از آثار زیانبار پسماندها و مدیریت بهینه آن‌ها، این اداره کل با توجه به دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های مصوب نسبت به امر نظارت بر نقل و انتقال پسماندها در سطح استان اقدام می‌نماید.

معاون محیط‌زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط‌زیست خراسان رضوی بیان کرد: با عنایت به بررسی موضوع در سامانه جامع محیط انسانی میانگین زمانی بررسی تقاضاها در حوزه مدیریت پسماند در خراسان رضوی، به ۴ روز کاهش پیدا کرده است.

خراسان رضوی رتبه دوم در مقدار حجم و تناژ مجوز صادر شده برای انتقال پسماند در کشور

وی گفت: در این شاخص استان خراسان رضوی پس از استان اصفهان در مقام دوم کشور قرار دارد. گفتنی است، این اقدام موجب انتقال و مدیریت اصولی پسماندها در سطح استان می‌شود و تبعات سو زیست محیطی ناشی از عدم مدیریت آلاینده‌ها، به حداقل ممکن کاهش پیدا می‌کند.

یزدانجو گفت: اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی علیرغم اعمال دقت نظر در اجرای ضوابط و مقررات حوزه مدیریت پسماند و کسب رتبه دوم در صدور مجوز نقل و انتقال پسماند، در خصوص مخالفت با نقل و انتقالات پسماند که ضوابط و مقررات مربوطه را رعایت نکرده اند نیز، در کشور پس از اصفهان در جایگاه دوم قرار دارند.

معاون محیط‌زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط‌زیست خراسان رضوی با بیان اینکه در مدت مشابه با ۲۰۳ تقاضای حمل و نقل پسماند (مندرج در سامانه جامع محیط زیست) نیز به دلیل عدم احراز شرایط و ضوابط لازم مخالفت شده است، گفت: در راستای اجرایی نمودن مفاد کنوانسیون بازل، نظارت‌های لازم در خصوص حمل و نقل فرامرزی پسماند نیز در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی تصریح کرد: در این راستا و در یک بازه زمانی یک‌ساله در خصوص انتقال و نحوه مدیریت ۸۲۵۰ تن پسماند صنعتی و ویژه در داخل کشور بررسی و اعلام نظر شده است.

یزدانجو عنوان کرد: علاوه بر عملیات صدور مجوز، در خصوص ۱۷۴ محموله انتقال یافته، نظارت و پیگیری‌های سامانه‌ای نیز انجام شده است.

معاون محیط‌زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط‌زیست خراسان رضوی افزود: طی سال ۱۴۰۲ در خصوص واردات پسماندهای صنعتی به مقدار حدود ۳۱۰۰۰ تن، بررسی‌های لازم صورت پذیرفته است. در مدت مشابه در خصوص ۱۳ تن صادرات پسماند صنعتی نیز اعلام نظر شده است.

وی گفت: در راستای اجرای تبصره ماده ۲ آئین نامه اجرایی قانون مدیریت پسماند (مصوب هیئت محترم وزیران) و به جهت افزایش هماهنگی‌های بین بخشی و تعامل مؤثر با ارگان‌های متولی در حوزه مدیریت پسماند، در سال ۱۴۰۲ نسبت به برگزاری ۱۴ جلسه استانی و ۸۰ جلسه شهرستانی کارگروه مدیریت پسماند اقدام شده است.

یزدانجو افزود: در راستای اجرای صحیح ماده ۲۳ قانون مدیریت پسماند، مبنی بر انجام اقدامات نظارتی مؤثر در حوزه مدیریت پسماند، بالغ بر ۵۲۰ مورد اخطاریه زیست محیطی برای واحدهای مستقر در استان صادر شده است. در این راستا و در اجرای مواد ۱۶،۱۸،۱۹،۲۰ قانون مدیریت پسماند افزون بر ۵۴ پرونده قضائی نیز تشکیل و مورد پیگیری قرار گرفته است.

کد خبر 6076799

دیگر خبرها

  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف
  • پرسپولیس و سپاهان نقره داغ شدند
  • محکومیت سپاهان و پرسپولیس در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رای کمیته استیناف در مورد دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان
  • پاداش نقدی ۷ میلیون و ۴۴۰ هزار دلاری FIVB در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴
  • بهترین تصمیم فصل ژاوی برای بارسلونا
  • زمان رسیدگی به تقاضاهای حمل و نقل پسماند به ۴ روز کاهش یافت
  • جوایز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ اعلام شد
  • جوایز لیگ ملت‌های والیبال مشخص شد
  • پاداش نقدی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ اعلام شد