Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد :امروز درباره مدارس و دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی خبر داد: ‏چند دیدگاه درباره تعطیل شدن یا نشدن مدارس و دانشگاهها در کشور وجود دارد، امروز عصر در ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست دکتر نمکی تصمیم گیری می‌شود
 وی افزود: یک دیدگاه این است که تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در کنترل بیماری موثر است در حالیکه دیدگاه دیگر معتقد است تعطیلی مراکز آموزشی زمینه مساعدی برای جابجایی خانواده‌ها و مسافرت را پدید می‌آورد و این موضوع باعث شیوع بیماری در کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علی ربیعی کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد در جلسه  ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی بحران شهرستان یزد گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان ضرورت داشت ستاد مدیریت بحران شهرستان با حضور دستگاه‌های مرتبط و خدمات رسان برگزار و هماهنگی‌های لازم در این زمینه به عمل آید.

وی افزود: برای به حداقل رساندن خسارت احتمالی بارش‌های پیش رو به شهروندان و زیرساخت‌ها شهری، هماهنگی بین بخشی برای هم پوشانی خدمات انجام شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تجربه و سوابق مدیران در سال‌های گذشته نسبت به حوادث احتمالی برنامه ریزی انجام و کشیک‌هایی برای آمادگی دستگاه‌ها و نیرو‌های خدماتی برای ۴۸ ساعت آینده در نظر گرفته شده است.

مدرسی خاطر نشان کرد: با تشریح خدماتی که لازم است رقم بخورد و با ظرفیت دستگاه‌هایی که وجود دارد، ان شاء الله شاهد بارش‌های پرخیر و برکت و بدون حادثه باشیم. 

تعطیلی تمامی کمپ‌های کویرنوردی و دیگر تفرجگاه‌های خارج از شهر که در مسیر احتمالی سیلاب است و اطلاع رسانی سازمان جهادکشاورزی به دامداران و کشاورزان برای آمادگی و مقابله با خسارات احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تدابیر یزد برای ۴۸ ساعت بارانی/تعطیلی تمام کمپ‌های کویرنوردی یزد
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود
  • ۷۵ درصد اراضی آذربایجان غربی در سه سال اخیر تعیین تکلیف شد
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • تعیین تکلیف ۷۵درصد اراضی آذربایجان غربی در کمیسیون رفع تداخلات
  • استاندار مازندران رییس دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شد