Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@00:47:25 GMT

هشدار مسکو به واشنگتن

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۷۴۰

معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل گفت، واشنگتن با نقض منشور سازمان ملل با امتناع از صدور ویزا برای برخی از دیپلمات های روس برای حضور در سازمان ملل در نیویورک مساله بحران ویزا را بدتر و عمیق تر می‌کند. ناطقان:  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، گنادی کوزمین، معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در کمیته روابط با کشور میزبان گفت، این اقدام از سوی دولت آمریکا در حالی صورت گرفته که بحران حول این مساله بدتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: این بحران حول صدور ویزا برای نمایندگان برخی از کشورهای عضو سازمان ملل در حال گسترش است. ایالات متحده حقوق برخی از کشورها را که بر اساس منشور سازمان ملل تعریف شده، نقض می کند و آنها نمی توانند در نشست های سازمان ملل شرکت کنند.

کوزمین در بیانیه‌ای همچنین به این حقیقت اشاره کرد که ایالات متحده حتی از تمدید ویزای دیپلمات‌هایی که در هیات روسیه در نیویورک کار می‌کنند هم امتناع می‌کند و از صدور مدارک سفر برای اتباعی که برای کار در سازمان ملل انتخاب شده‌اند نیز امتناع می ورزد.

معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل همچنین به این مساله اشاره کرد که بخشی از املاک دیپلماتیک روسیه هنوز به صورت غیرقانونی در تصرف آمریکا است و دیپلمات‌های روسیه و کارمندان این کشور در دفتر کار سازمان ملل هنوز هدف اقداماتی هستند که فعالیتشان را تنها به یک محوطه ۲۵ مایلی در داخل نیویورک محدود می کند.

روز جمعه، واسیلی نبنزیا، نماینده روسیه در سازمان ملل اعلام کرد، واشنگتن برای یک دیپلمات روس دیگر که قرار بود در نشست سازمان ملل در مقابله با تروریسم شرکت کند، ویزا صادر نکرد.



منبع: ایسنا برچسب ها: هشدار ، مسکو ، واشنگتن ، ناطقان ، روسیه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: هشدار مسکو واشنگتن ناطقان روسیه روسیه در سازمان ملل سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد

سرویس امنیت فدرال روسیه یک حمله تروریستی در بریانسک (غرب روسیه و ۳۷۹ کیلومتری جنوب غرب مسکو) را خنثی کرد.

به گزارش تاس، در جریان این حادثه یکی از حامیان ملی گرایان اوکراینی بازداشت و مواد منفجره از وی کشف و ضبط شد.

به گفته مقامات امنیتی روسیه، این مرد قرار بود مواد منفجره را از یک انبار خارج کند و در یک مکان عمومی برای حمله تروریستی آماده کند.پلیس به اصالت این تروریست اشاره نکرده است.

پیشتر، حمله تروریستی و تیراندازی‌های مرگبار در سالن کنسرت کروکوس در حومه مسکو به کشته شدن ۱۴۰ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر منجر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • روسیه:مخالف استفاده از تحریم جهت مداخله در کشورهای آفریقایی هستیم
  • تحولات غزه؛ محور گفت‌وگوی دیپلمات‌های روسیه و چین
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • کرسی افغانستان در سازمان ملل به طالبان واگذار شود
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • حمله تروریستی در بریانسک روسیه خنثی شد
  • هشدار مسکو درباره شکست تحقیرآمیز آمریکا در اوکراین
  • چرا جنگ آینده می‌تواند میان روسیه و چین باشد؟