Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@01:37:59 GMT

گل محمدی: اتفاقات اصفهان تمرکز ما را برهم خواهد زد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۷۶۹

گل محمدی: اتفاقات اصفهان تمرکز ما را برهم خواهد زد

سرمربی پرسپولیس در حاشیه نشست خبری پیش از دیدار با شهرخودرو به موضوع ویروس کرونا نیز اشاره کرد و آن را یک معضل جدی علیه جامعه و خصوصا ورزش نامید.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اتفاقات هفته گذشته لیگ برتر و ماجرای کنسل شدن تقابل پرسپولیس مقابل سپاهان، نشست خبری یحیی گل محمدی پیش از دیدار با شهرخودرو با واکنش‌های جالبی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یحیی گل محمدی در ابتدای صحبت‌هایش درباره ماجرای شیوع ویروس کرونا گفت: مردم کشورمان روزهای سختی را سپری می‌کنند و در این روزهای سخت به نظر من باید بیش‌تر کنار هم باشیم و بیش‌تر همدیگر را دوست داشته باشیم و به هم اعتماد کنیم. می‌دانیم شرایط سختی بر مردم حاکم است. تورم و گرانی یک طرف و بحث کرونا هم طرف دیگر. ان‌شاءالله با تصمیماتی که گرفته می‌شود از این وضعیت هر چه زودتر خلاصی و رهایی پیدا کنیم. خودمان هم باید رعایت و همکاری کنیم و یک سری مسائل خلاقی را در بحث گران فروشی رعایت کنیم. از مسوولان هم می‌خواهیم که برخورد خوب و شدیدی با این فروشنده‌هایی که سوء استفاده می‌کنند داشته باشند.


سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره تقابل تیمش مقابل شهرخودرو نیز گفت:  بازی سختی را برابر یک تیم منسجم و خوب و باکلاس داریم. می‌دانیم که در هر صورت بازی راحتی برای ما نخواهد بود. در ورزشگاه خالی باید بازی کنیم. اگر برابر هواداران بود شرایط بهتر می‌شد. دوست داشتیم این بازی که قطعا فنی خواهد بود، برابر هواداران برگزار می‌شد و از این بازی لذت می‌بردند. امیدوارم فردا روز خوبی برای ما باشد. باید از موقعیت‌ها استفاده کنیم. تیم حریف خطرناک است و تیمی است که هم در ضد حملات خوب است و هم در زمانی که توپ را در اختیار دارد. باید انسجام تیمی خوب داشته باشیم و بتوانیم از موقعیت‌ها خوب استفاده کنیم. امیدوارم یک بازی خوب و تماشاگر پسند همراه با گل باشد.

 

یحیی در واکنش به این سوال که نیمکت نشینی هفته گذشته علیرضا بیرانوند در اصفهان و تقابل با سپاهان مربوط به عملکرد این گلر بوده نیز گفت: درباره ترکیب باید تا فردا منتظر باشیم. وقتی ما گل می‌خوریم، تیم گل خورده است و زیاد به فرد ربط ندارد. باید مسوولیت گل‌هایی که می خوریم و امتیازات از دست رفته را خودمان برعهده بگیریم. همه تیم باید بر عهده بگیرد. بازی‌های ما هم خیلی سخت بود. دو بازی برابر تیم‌های خوب آسیایی و یک بازی هم برابر استقلال بود. یکی از گل‌های استقلال و گل اول الدحیل روی اشتباهات داوری بود. من به بازیکنانم اعتماد کامل دارم چون در شرایط سخت بهترین بودند. بازیکنان ما از نظر بدنی و روحی در شرایط خوبی هستند. اتفاقات اخیر هم باعث اتحاد و همدلی بین بازیکنان شده است.

 

موضوع حاشیه‌ای دیگر در نشست خبری یحیی مربوط به غیبت جنجالی آنتونی استوکس بود که با این واکنش همراه شد: او از من خواست به او یک روز استراحت بیش‌تری بدهم. با توجه به این که سه هفته دور از خانواده‌اش بود و تمرین ما هم سبک بود با او موافقت کردم تا از لحاظ روحی و روانی به او کمک شود ولی متاسفانه برنگشت و دلیل نیامدنش را هم خودمان نمی‌دانیم. این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار دادیم و هر تصمیمی را که این کمیته بگیرد باید بپذیریم.

 

یحیی درباره شناخت خود از شهرخودرو با توجه به تجربه یک ساله و نیمه‌اش در این باشگاه گفت: این شناخت وجود دارد و شهر خودرو یک تیم خوب است و ما هم پرسپولیس هستیم و دوست داریم صدرنشینی ادامه داشته باشد و اختلاف را با تیم‌های پایین‌تر نگه داریم. با توجه به این شناخت فردا شاهد یک بازی خوب خواهیم بود و این باعث نمی‌شود بازی به تساوی کشیده شود.

 

سرمربی پرسپولیس درباره درخواست بازیکنان برای لغو دیدارهای فوتبال نیز گفت: شرایط واقعا سخت است و ما هم قبول داریم ولی یک مرجع مثل وزارت بهداشت است که شناخت بیش‌تری از این وضعیت دارد و هر تصمیمی که از بالا گرفته شود ما تبعیت می‌کنیم.

 

وی با اشاره به اتفاقات اصفهان و لغو دیدار برابر سپاهان درباره اینکه آیا این موضوع تمرکز شاگردانش را برهم خواهد زد یا خیر نیز گفت: در این چند روز خودم هم احساس کردم ممکن است تمرکزمان کمی به هم ریخته باشد. دیروز هم خیلی با بازیکنان صحبت کردیم. باید تمرکزمان روی آینده باشد. هر اتفاقی که در بازی با سپاهان افتاد و هم‌چنین بحث بیماری، بازیکنان را به سمت مسائل حاشیه‌ای می‌برد. از آن‌ها خواستم تمرکز بیش‌تری روی حریف آینده داشته باشیم و ان‌شاءالله که با تمرکز وارد مسابقه شویم. این مسائل هست و ممکن است بی‌تمرکزی در همه تیم‌ها وجود داشته باشد.


یحیی در پایان با اشاره به شرایط اوساگوآنا در خط حمله تیمش گفت: من از او واقعا راضی هستم. درست است که گل نزده اما پاس گل داده و مدافعان حریف را خیلی اذیت می‌کند. اگر هم در ترکیب نباشد دلیل بر خوب نبودنش نیست. ما دو تیم کامل داریم. به غیر از اوساگونا بعضی بازیکنان هستند که شرایط بازی را دارند ولی یک سری ملاحظات هم در نظر گرفته می‌شود که به مسائل تاکتیکی حریف برمی‌گردد. این مسائل باعث می شود که ترکیب برای هر بازی مشخص شود.

یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران گل محمدی نیز گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!

رئیس باشگاه بارسلونا برای حمایت از بازیکنان و سرمربی در رختکن این تیم حاضر شد.

طرفداری | رئیس بارسلونا از سرمربی تیمش خواسته تا با فراموش کردن حذف دردناک بارسا از لیگ قهرمانان اروپا، تمرکز خودش را روی بازی حساس مقابل رئال مادرید بگذارد.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسلونا در حالی که بازی رفت را با نتیجه 3-2 از پاری سن ژرمن برده بود و در خانه هم تا پیش از اخراج آرائوخو با یک گل از حریف فرانسوی‌اش جلو بود اما با اخراج رهبر خط دفاعی خود، قافیه بازی را به پی‌اس‌جی باخت تا بارسلونا در کمال ناباوری از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود. می‌توان با قاطعیت گفت که بارسلونا در 120 دقیقه از 180 دقیقه بازی مقابل پاری سن ژرمن تیم برتر میدان بود، اما در 60 دقیقه پایانی به دلیل یک اشتباه از سوی کاتالان‌ها، ورق به نفع پاریسی‌ها برگشت. این بازی ضربه سختی به روحیه تیم کاتالان زد، چرا که آنها نظاره‌گر بودند که چگونه در عرض چند دقیقه، جایگاهی که در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا کسب کرده بودند، از دست می‌رود.

حمایت رئیس بارسلونا

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، پس از شکست سنگین سه‌شنبه شب، برای حمایت و دلگرمی تیم خود در کنار آنها حاضر شد. لاپورتا پس از صحبت کوتاهی با رافا یوسته، نایب رئیس باشگاه و سایر مدیران، به رختکن رفت و با وجود نتیجه‌ای که رقم خورده بود، از بازیکنان تمجید و به خاطر روحیه جنگندگی آنها تشکر کرد. رئیس باشگاه بارسلونا همچنین گفتگوی مفصلی با ژاوی داشت که خود به دلیل رفتار در کنار زمین از بازی اخراج شده بود.

تمرکز بارسلونا باید روی بازی در ال‌کلاسیکو باشد

در این گفتگو، رئیس بارسا و ژاوی در مورد مسائل مربوط به بازی و همچنین در مورد کارت قرمز رونالد آرائوخو به طور مفصل صحبت کردند. لاپورتا خاطرنشان کرد که تمرکز تیم باید معطوف به ال کلاسیکوی پیش‌رو باشد. اکنون باید دید که ژاوی پس از این شکست دردناک چگونه روحیه تیم را احیا می‌کند. بارسلونا یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. پیروزی در این بازی تضمین می‌کند که آنها در کورس قهرمانی لالیگا باقی بمانند، در حالی که شکست بارسا را 11 امتیاز از رئال مادرید عقب می‌اندازد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!
  • مرادمند: خداراشکر که در این بازی چَک خوردیم!
  • نویدکیا: نیمه اول ترسو بودیم/ باید تمرکز داشته باشیم
  • عملیات وعده صادق ادعای گنبد آهنین را برهم زد
  • تصاویر صداوسیما از اتفاقات اصفهان
  • اجرای سرود "ای ایران" در کنار زاینده رود ، پس از اتفاقات دیشب اصفهان (فیلم)
  • نخستین واکنش مقامات اسرائیل به اتفاقات اصفهان
  • کلوپ: حالا کاملاً روی بردن لیگ برتر تمرکز می‌کنیم
  • جریمه ۶۰ میلیونی پرسپولیس به دلیل اتفاقات عجیب اصفهان
  • درخواست لاپورتا از ژاوی: لیگ قهرمانان را فراموش کن و به فکر ال‌کلاسیکو باش!