Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:03:03 GMT

ملاقات عمومی در بیمارستان‌ها ممنوع شده است

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۷۹۲

ایسنا/فارس معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با استناد به مصوبه نشست کمیته دانشگاهی، اعلام کرد که ملاقات عمومی برای بیماران بستری در تمام بیمارستان‌ها ممنوع شده است.

دکتر علی اکبری چهارشنبه ۷ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: براساس مصوبه کمیته دانشگاهی کویید۱۹، ملاقات عمومی برای همه بیماران بستری در بخش‌های مختلف مراکز بیمارستانی اعم از دانشگاهی و غیردانشگاهی، ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه زمان این محدودیت و ممنوعیت بستگی به نظر کمیته مورد نظر دارد، گفت: این اقدام با هدف جلوگیری از انتشار ویروس بیماری کرونا، انجام شده است.

اکبری از شهروندان خواست تا در خصوص اجرای هرچه بهتر این مصوبه، مسئولان را همراهی کنند و ابراز امیدواری کرد که با همکاری شهروندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، به زودی شاهد کنترل و ریشه‌کنی بیماری کروناویروس در ایران باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، علی دایی این روزها به دور از فوتبال به سر می برد و به گفته خودش قصد ندارد فعلا به فوتبال برگردد. حالا تصویری از علی دایی کنار محسن خلیلی منتشر شده است، محسن خلیلی چند سال است که وظیفه ریاست آکادمی پرسپولیس را برعهده دارد.

محسن خلیلی در سال هایی که بازی می کرد، عنوان آقای گلی را با پیراهن پرسپولیس به دست آورد و یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می شود.

کد خبر 845118 برچسب‌ها ویژه ورزشی علی دایی

دیگر خبرها

  • نصب بنرهای اموات در ورودی های شهر دهدشت ممنوع است
  • ورود حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است
  • درمان رایگان انواع سرطان‌ها در دست برنامه‌ریزی است
  • معرفی نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • ملاقات علی دایی با آقای گل سابق پرسپولیس + عکس
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی