Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرمربی تیم فوتسال هیأت فوتبال خراسان رضوی گفت: تاکنون دستوری برای برگزاری بازی‌های دور برگشت بدون حضور تماشاگران صادر نشده، اما با شیوع ویروس کرونا بازیکنانم برای این دیدار اضطراب دارند.

فاطمه شریف در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص شرایط تیمش برای دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار کرد: بازی سختی در پیش داریم، زیرا مس از امتیاز میزبانی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید در بازی رفت با اختلاف چند گل پیروز می‌شدیم. توپ و میدان از آن ما بود و مس موقعیت چندانی نداشت. با توجه به بازی خوبی که در دیدار رفت داشتیم، پیروزی در خانه مس سخت و دور از دسترس نخواهدبود. تمام تلاش‌مان را برای این بازی خواهیم‌کرد. این دیدار حکم مرگ و زندگی دارد.

وی در خصوص شرایط سارا شیربیگی و رویا کلاتی عنوان کرد: شرایط مصدومان تیم تغییر نکرده است. مینیسک خارجی شیربیگی پاره شده و شرایطش همانند گذشته است. شیربیگی با تیم تمرینات گروهی نداشته، اما امیدواریم در دیدار روز جمعه برای تیم بازی کند. کلاتی نیز فقط یک جلسه با تیم تمرین کرد که پس از آن مجددا با مصدومیت روبرو شد و با صلاحدید پزشکان به صورت انفرادی به تمرینات خود پرداخت تا از او در دیدار برای مس بتوانیم استفاده کنیم.

سرمربی هیأت فوتبال فوتبال خراسان رضوی در مورد شرایط برگزاری مسابقات دور برگشت لیگ برتر فوتسال بانوان، خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود. در فوتسال بانوان حضور تماشگران چشمگیر نیست. از آنجا که بازی‌های دور رفت با حضور تماشاگران برگزار شد، برای تیم‌هایی که در این مرحله میزبان هستند شاید سخت باشد که بدون حضور تماشاگران‌ خود بازی کنند. با توجه به بازی‌های آسیایی در تیرماه و اردوی تیم ملی فوتسال بانوان، مسابقات لیگ برتر فوتسال باید برگزار شده و هرچه سریع‌تر خاتمه یابد. هنوز در خصوص برگزاری بازی‌های پلی‌آف بدون حضور تماشاگران چیزی اعلام نشده‌است.

شریف افزود: اعتراضی در خصوص لغو بازی‌ها نداشته‌ایم. سلامتی بازیکنان و تماشاگران از اهمیت بالایی برخوردار است. دوست داریم بازی‌ها با حداقل آسیب برگزار شود. هر دستوری صادر شود، مطیع آن خواهیم بود. تمامی بازیکنان اضطراب دارند، امیدوارم فضای مجازی باعث افزایش اضطراب بازیکنان نشود، زیرا قطعا روی عملکردشان تاثیر منفی خواهدگذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی هیات فوتبال خراسان رضوی ليگ برتر فوتسال بانوان بدون حضور تماشاگران فوتسال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند

 تیم ملی فوتسال افغانستان در آخرین دیدارش در مرحله گروهی رقابت‌های بین‌المللی چهارجانبه (NSDF) در برابر تیم ملی تایلند با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

دیدار دو تیم روز چهارشنبه، ۸ حمل به میزبانی تایلند برگزار شد.

در نیمه نخست این دیدار، تایلند با دو گل از افغانستان پیشی گرفت، اما در آخرین دقایق این نیمه ملی‌پوشان کشور افغانستان یک گل خورده را جبران کردند و نتیجه دو بر یک به نفع میزبان شد.

در نیمه دوم بازی، ملی‌پوشان تایلند به دلیل شش خطای که بازیکنان افغانستان انجام دادند، صاحب پنالتی شدند و نتیجه بازی سه بر یک شد.

در آخرین دقایق بازی، افغانستان صاحب موقعیت شد و ملی‌پوشان کشور افغانستان موفق شدند برای دومین بار دروازه تایلند را باز کنند و این دیدار با نتیجه سه بر دو به نفع میزبان پایان یافت.

با این نتیجه تایلند حریف استرالیا در دیدار نهایی شد و ملی‌پوشان افغانستان از این رقابت‌ها خداحافظی کردند.

ملی‌پوشان افغانستان در دو دیدار گذشته‌شان یک پیروزی و یک تساوی کسب کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی
  • فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • شکست تیم فوتسال افغانستان دربرابر تایلند
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی
  • ایران - ترکمنستان؛ شاگردان قلعه‌نویی به دنبال پیروزی در عشق آباد