Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@19:54:18 GMT

اردوغان تکلیف ادلب را یکسره کرد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۹۰۴

اردوغان تکلیف ادلب را یکسره کرد

رئیس جمهوری ترکیه افزود: محتوای توافق سوچی به هر چیزی که اشاره می‌کند، ما آن را می‌خواهیم. باید اقدامات لازم در این باره انجام شود. ما در این زمینه مصمم هستیم.

وی تصریح کرد: موضوع حمایت آمریکا (در ادلب) در تماس با ترامپ مطرح شد اما هنوز چیزی در میان نیست، به نظر می‌رسد که باید بار دیگر در این خصوص صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حال حاضر آمریکا سامانه پاتریوت برای تحویل به ما ندارد، ما پیشنهادمان را مطرح و اعلام کردیم که اگر برایمان ارسال کنید ما حاضریم بخریم.

310311

کد خبر 1357548

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ترکیه سوریه ایالات متحده آمریکا رجب طیب اردوغان نشست سه جانبه حل بحران سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است

آفتاب‌‌نیوز :

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه امروز (سه‌شنبه) بار دیگر بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را به آدولف هیتلر تشبیه کرد.

اردوغان در گفتگو با خبرنگاران حین پرواز بازگشت از عراق، گفت: اشغال غزه توسط اسرائیل، در‌ها را برای دیگر عملیات‌های اشغالگران باز می‌کند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی، وی در این‌باره توضیح داد: اشغال غزه، به تروریست‌های اسرائیلی اجازه می‌دهد در غزه مستقر شوند و اسرائیل را تهاجمی‌تر می‌کند.

رئیس جمهور ترکیه ادامه داد: اسرائیل نباید اجازه اشغال مجدد غزه را داشته باشد و باید در این زمینه اقداماتی انجام شود.

طبق این گزارش، اردوغان ضمن تکذیب انتقال مقر جنبش حماس به خارج از قطر، تصریح کرد: نتانیاهو مانند هیتلر است و متحدان اسرائیل از عدالت فرار نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • پست اردوغان جنجال به پا کرد/عکس
  • اسرائیل در تلاش برای لغو دیدار بایدن و اردوغان است
  • اردوغان: نتانیاهو مانند هیتلر است
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟