Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-18@14:44:01 GMT

فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۹۰۷

فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال شد

آفتاب‌‌نیوز :

«اسماعیل خیللزاده» امروز (چهارشنبه) اظهار داشت: علی فتح‌االله زاده به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد و حکم وی امروز یا فردا از سوی وزیر ورزش و جوانان صادر می‌شود.

وی افزود: صورتجلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برای امضا نزد وزیر ورزش و جوانان فرستاده شد تا حکم مدیرعاملی فتح‌الله زاده صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: وقتی هیات مدیره باشگاه استقلال با اکثریت آراء موضوعی را تصویب می‌کند باید عملی شود که عملی هم شد.

وی در پایان گفت: من اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال را دعوت کردم اما (عبدالرضا) موسوی تلفن خود را جواب نداد و ایشان در جلسه نبود. پیش از آن نیز موسوی با من تماس گرفته بود که به خاطر فشار کار نتوانستم جواب دهم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال مدیر عامل استقلال فتح الله زاده هیات مدیره باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمان زیادی تا واگذاری 85 درصد سهام پرسپولیس و استقلال باقی نمانده، یک سوال همچنان پیش روی هواداران این دو تیم قرار دارد: آیا بعد از واگذاری وزارت همچنان در هیئت مدیره سهم خواهد داشت؟

شروین اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش این موضوع را رد می‌کند و اعتقاد دارد که وزیر ورزش نیز ترجیح می‌دهد مالکان جدید این دو باشگاه، آنهارا اداره کنند و وزارت حتی نقشی در هیئت مدیره هم نداشته باشد.

او در این باره گفت: اجازه بدهید واگذار شود و بعد کارها طبق مقررات و ضوابط پیش برود. همانطور که آقای دکتر هاشنی هم بارها گفته‌اند، وزارت ورزش دنبال تیم‌داری و باشگاه‌داری نیست، به خصوص در این دوره. ما دنبال این نیستیم که در هيئت باشیم و در مسائل دخالت کنیم. ما به عنوان وزارت ورزش ناظر هستیم و این تاکیدی است که وزیر محترم ورزش به آن اعتقاد دارند و می‌گوید موضوع ورزش را باید خود ورزشی‌ها حل کنند.

دیگر خبرها

  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • هیئت مدیره استقلال جای گرفتن کیت و بلیت بازی نیست!
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • تمدید قرارداد سرمربی پرسپولیس کلید خورد
  • انتقاد تند مدیرعامل سابق استقلال علیه اعضای هیئت مدیره