Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@13:38:14 GMT

سوخت قایق های صیادان بوشهری تامین شد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۹۵۸

سوخت قایق های صیادان بوشهری تامین شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی جمادی رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به سفر اخیر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر و حضور سرزده وی در اسکله بوشهر و بررسی مشکلات صیادان از نزدیک گفت: یکی از مشکلات مهم صیادان تلاش‌گر در استان بوشهر سهمیه‌بندی بنزین قایق‌های صیادی بود که معیشت آنها را دچار مشکل کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به دنبال پیگیری های قضایی و همکاری و همراهی دولت مشکل صیادان در استان بوشهر رفع گردیده و سهمیه‌بندی بنزین یارانه‌ای قایق‌های صیادی بر اساس فرمول جهانی فائو تامین شد؛ در این فرمول مصرف بنزین براساس میزان دریاروی که حداکثر ۲۱ روز در ماه است و قدرت موتور قایق تعیین می‌شود.


جمادی گفت: بر این اساس سقف سهمیه بنزین یک‌هزار و ۵۰۰ تومانی قایق‌های صیادی یک‌هزار و ۲۰۰ لیتر در ماه تعیین شده‌ که بر این اساس قایق‌های صیادی برای دریافت سهمیه بنزین خود باید در سامانه تجارت آسان ثبت‌نام کرده باشند.
رئیس کل دادگستری استان بوشهر از صیادان به عنوان قشر زحمت کش و سخت کوش جامعه یاد کرد و گفت: مسئولین در راستای رفع مشکلات این قشر اهتمام ویژه داشته باشند که در همین راستا دستگاه قضایی هم در کنار آنها قرار خواهد داشت.


بنا بر این گزارش؛ آیت‌الله رییسی رییس قوه قضاییه در تاریخ هفدهم بهمن به استان بوشهر سفر کرد و ضمن بازدید سرزده از اسکله صیادی جفره، با حضور در جمع صیادان و ملوانان، دیدار صمیمانه و چهره به چهره با آن‌ها داشت و در جریان مشکلات این قشر قرار گرفت؛ در این دیدار صیادان و ملوانان نسبت به مشکلات مختلف خود از جمله سهمیه سوخت، قطع شدن پیاپی سامانه‌ها، پیاده نشدن مناسب دولت الکترونیک در اسکله، عدم بهره‌مندی از امتیاز سختی کار، امتیاز آب و نداشتن بیمه گلایه‌هایی را مطرح کردند.


رییس قوه قضاییه از استاندار بوشهر خواست که این موضوعات را پیگیری کند و به صیادان اطمینان خاطر داد که مشکلات آن‌ها بررسی و اگر در استان قابل حل بود از سوی استاندار و اگر در حوزه استانداری نبود، در تهران پیگیری خواهد شد.

وی در پایان خطاب به صیادان از آن‌ها به عنوان قشر زحمتکش و سخت کوش یاد کرد و گفت: مسئولان باید در راستای رفع مشکلات تلاش کنند ما هم پیگیری کنیم که عمل شود.


انتهای پیام/

20 / 20 رئیس کل دادگستری استان بوشهر سوخت قایق های صیادان بوشهری علی جمادی تامین سوخت سقف سهمیه بنزین

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان بوشهر تامین سوخت سقف سهمیه بنزین قایق های صیادی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد

 

به گزارش تابناک، میزان و زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه ۱۴۰۳  اعلام شد.

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی، بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد؛ همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تقاضای بنزین دولتی برای تاکسی های اینترنتی
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناور‌های صیادی گلستان
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین و جمع آوری کارت های سوخت
  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • کاهش حق بیمه در تور صیادان و صاحبان شناورهای صیادی گلستان
  • سوالات پر تکرار درباره بنزین + پاسخ
  • پاسخ به سوالات پر تکرار درباره بنزین
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • واریز سهمیه بنزین به هر کد ملی از این ماه | خبر مهم درباره یارانه بنزین به هر کد ملی
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات