Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مراجعه افراد ناشناس به در منازل در پوشش انجام تست کرونا را به پلیس اطلاع دهید.

سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در خصوص انتشار اخباری مبنی بر مراجعه افرادی کلاهبردار یا سارق به در منازل به بهانه انجام تست کرونا اظهار داشت: شهروندان دقت داشته باشند که در صورت مراجعه افراد با این توجیه،در منازل را باز نکرده و مراتب را فورا به پلیس 110 اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: انجام تست کرونا به صورت سرپایی کمین شیادان و سارقان و بهانه ای برای ورود به منزل و سرقت است. 

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس مبنی بر اینکه آیا تا این لحظه تماسی از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت و کلاهبرداری به واسطه حضور افراد به در منازل انجام شده یا نه؛اعلام کرد: تاکنون تماسی در این خصوص با سامانه 110 نداشته‌ایم ؛ اما شهروندان باید هوشیار بوده و در مواجهه با افرادی که اعلام می‌کنند تست کرونا را با هزینه‌ای کمتر و به طور سریع و سرپایی در داخل خانه انجام می‌دهند مراتب را فورا به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است در فضای مجازی خبرهایی منتشر شده مبنی بر اینکه افرادی به بهانه انجام تست کرونا به در منازل مراجعه کرده و اقدام به کلاهبرداری و سرقت می‌کنند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا سردار ظهیری پیشگیری سرقت انجام تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی

علی ولیپور گودرزی  رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: فروردین ماه امسال، در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی کارآگاهان پلیس آگاهی در محدوده خیابان "فدائیان اسلام" تهران در حال گشت زنی بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با ۲ سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: کارآگاهان در گام نخست متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقت شده است که همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شوند و بلافاصله دستور ایست وسیله نقلیه مذکور را صادر کنند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناکی (خلاف جهت) در بزرگراه بعثت متواری شد که کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون بکارگیریبا شلیک چند تیر هوایی و اجرای طرح مهار خودرو را پس از تصادف با یک ماشین نیسان متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سواستفاده از تاریکی هوا فرار کرد، اما همدستش بازداشت شد، گفت: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهمان قصد ارتکاب اعمال مجرمانه‌ای از جمله سرقت خودروی دیگری را در جنوب تهران داشته که با درایت بموقع پلیس دستگیر شد.
 
وی گفت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی نیز به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو در جنوب تهران و سرقت به عنف گوشواره از زن جوانی اعتراف کرد.

سردار علی ولیپور گورزی در پایان با بیان اینکه خط قرمز پلیس امنیت شهروندان است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش‌ها برای دستگیری دیگر متهم پرونده ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • جاعلان اسناد و مدارک در دام پلیس لرستان