Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، به علت شدت گرفتن طوفان گرد و خاک جادههای مواصلاتی ریگان-ایرانشهر، ریگان-نرماشیر به علت کاهش دید، و جلوگیری از بروز خسارات احتمالی مسدود شد .

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان، پدیده غالب طی امروز افزایش ابر و وزش باد شدید به همراه خیزش گرد و خاک است.

هواشناسی استان همچنین اعلام کرد: گرد و خاک موجب کاهش دید افقی ، کاهش کیفیت هوا و اختلال تردد در محورهای مواصلاتی استان کرمان به استان های همجوارو وقوع طوفان شن و خاک در شمال، غرب و شرق استان بخصوص درانار، ریگان و فهرج می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بعدازظهر چهارشنبه در پارهای مناطق شمال و غرب، خصوصا ارتفاعات این مناطق بارش های پراکنده و رگباری باران دور از انتظار نیست.

از چهارشنبه شب و صبح پنجشنبه دمای هوا بطور نسبی در استان کاهش می یابد. و  ضروریست  اقدامات پیشگیرانه لازم انجام شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: خاک گرد و خاک محورهای مواصلاتی استان وزش باد هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد

عباس حقی، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال در حاشیه بازدید از عملیات برفروبی و بازگشایی محور خلخال به پونل گفت: عملیات بازگشایی و برفروبی راه مسدود شده از برف خلخال به پونل در حوزه استحفاظی استان اردبیل و شهرستان خلخال آغاز شده است، با این وجود تا زمان بازگشایی کامل راه و همچنین ایمن سازی آن هرگونه تردد در این محور مسدود برای تمام خودرو‌ها همچنان ممنوع است.

او اظهار کرد: این عملیات با استفاده از چندین دستگاه ماشین‌آلات سنگین برفروب همچون بولدوزر، لودر و برف‌خور از صبح امروز هشتم فروردین ماه از سمت خلخال آغاز شده و به مدت چند روز ادامه خواهد داشت.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال اضافه کرد: با تکمیل عملیات بازگشایی و برفروبی در هر ۲ حوزه استحفاظی خلخال و استان گیلان خبر آزاد شدن مسیر مسدود شده از برف و همچنین رفع ممنوعیت تردد این جاده ارتباطی از طریق رسانه‌های رسمی اعلام و تا زمان اعلام این خبر همچنان تردد خودرو‌ها در این مسیر مسدود ممنوع است.

جاده ارتباطی خلخال - پونل به طول ۸۰ کیلومتر از جمله مسیر‌های با مشخصات فنی راه فرعی درجه یک است که هر سال با نخستین بارش برف پاییزی بر روی خودرو‌ها مسدود شده و در برخی از سال‌ها تا پایان دومین ماه از بهار نیز همچنان مسدود می‌ماند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • عملیات بازگشایی راه خلخال به پونل آغاز شد
  • قیمت طلا امروز چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳
  • آمار تصادفات فوتی در استان سمنان ۵۳ درصد کاهش داشت
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد تا ۶ فروردین در زنجان
  • ماموران پلیس راه، ناجی پسر بچه رها شده در جاده
  • شهادت یک نوزاد بر اثر تیراندازی گروهک تروریستی در جاده خاش_ایرانشهر
  • جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور باز است
  • ویژه برنامه‌های فرهنگی وهنری با هدف کاهش حوادث جاده‌ای در ایرانشهر
  • جاده جنگل گلستان تا اطلاع ثانوی مسدود شد
  • جاده جنگل گلستان به چمن‌بید مسدود شد