Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@01:00:59 GMT

باغ آبادی:تصمیماتی نگیرند که بعدا پشیمانی بیاورد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۳۹۷۸

باغ آبادی:تصمیماتی نگیرند که بعدا پشیمانی بیاورد

ماشین سازی از سری رقابت های هفته بیست و یکم لیگ برتر فردا به مصاف نساجی می رود که با کادرفنی جدید به تبریز می رود.

به گزارش" ورزش سه" غلامرضا باغ آبادی مربی تیم ماشین سازی که امروز به نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر نساجی آمده بود در ارتباط با این بازی گفت:" نساجی تیم قابل احترام و ریشه داری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به این تیم به دیده احترام نگاه می کنیم."او افزود:" تغییراتی در کادرفنی تیم نساجی  انجام شده، در این هفته ها با 5 تیمی بازی کرده ایم که 3 تا از آنها مربی شان عوض شده. شهرخودرو و پیکان و نساجی بعد از تغییر  کادر فنی با ما بازی کردند."


مربی ماشین سازی همچنین گفت:" در طول هفته تمرینات منظمی انجام دادیم و آماده برگزاری مسابقه هستیم. یک محروم به نام عزیرمعبودی و دو تا مصدوم بابک مرادی و شاهین توکلی را داریم که کادرپزشکی تلاش می کنند آن ها را به این بازی برسانند."


او با تایید اینکه بازیکنان مهمی در خط میانی و دفاعی را در اختیار ندارند گفت:"کادرپزشکی در تلاش هستند آن ها را برسانند ولی اگر نرسیدند جوانان با استعدادی داریم که جواب اعتماد مربیان را خواهند داد."


دستیار احمدشیخ لاری در پاسخ به این سوال که آیا کادرفنی اولتیماتومی قبل از این بازی از سوی باشگاه گرفته گفت:" من چنین چیزی را نشنیدم و فقط در رسانه ها خواندم. اما مصاحبه ای که از مدیر باشگاه خواندم ایشان گفته بود که اولتیماتومی به کادرفنی داده نشده است."


مربی ماشین سازی در مورد ویروس کرونا هم گفت:"در مورد ویروس کرونا باید بگویم سلامتی مهمترین نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده است.امیدوارم تصمیماتی گرفته شود تا مشکلی برای کسی به وجود نیاید.نباید کمیت را فدای کیفیت کنیم تا بعدا پشیمانی به بار بیاید. از مسئولین می خواهم در این شرایط  دقت زیادی بکنند که  بعدا پشیمانی به بار نیاید." او در پایان درباره بازی بدون تماشاگر هم گفت:" ما یک حق میزبانی داریم اما تماشاگران در این بازی نیستند واین  اجحاف در حق میزبانان است."

غلامرضا باغ آبادی (مربی) ماشین سازی تبریز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۳۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست

هافبک تیم فوتبال نساجی، قرار گرفتن این تیم در جمع قعرنشینان جدول رده‌بندی لیگ برتر را باورنکردنی دانست. - اخبار ورزشی -

حسین زامهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برد خانگی تیمش برابر تراکتور گفت: این چهارمین برد ما در این فصل بود و می‌توان گفت که یکی از مهمترین بردهای نساجی در فصل جاری. می‌دانستیم بازی سختی داریم و اگر امتیاز از دست می‌دادیم قطعاً کارمان برای ادامه لیگ سخت‌تر می‌شد. خدا را شکر که سه امتیازی مهم گرفتیم و به بازی‌های آینده امیدوار شدیم.

بازگشت امید به نساجی با برد خانگی/ تراکتور بدون خمس هم باخت

 

وی در پاسخ به این پرسش که چرا نساجی امسال نتایج ضعیفی گرفته است، تأکید کرد: این موضوع برای من و همه بازیکنان سؤال است که چرا با چنین وضعیتی مواجه شدیم. ما تیم خوبی داریم و بازیکنان باکیفیتی هم در نساجی حضور دارند، ولی این فصل برای نساجی خوب نبود. طبیعتاً خودمان اشتباهاتی داشتیم که شرایط به اینجا کشیده شد و البته بدشانسی هم آوردیم. قرار گرفتن نساجی در این وضعیت سخت و انتهای جدول باورکردنی نیست، آنهم در حالی که امسال در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتیم و در ابتدای فصل تصور می‌کردیم که فصل خوبی را پشت سر خواهیم گذاشت.

هافبک تیم فوتبال نساجی در مورد شانس ماندن این تیم در لیگ برتر تصریح کرد: ما قطعاً در لیگ برتر می‌مانیم چون تیم خوبی داریم و ساکت الهامی هم بلد است چگونه از بازیکنان بازی بگیرد. امسال با اینکه نتایج خوبی نگرفتیم، ولی هواداران نساجی از تیم حمایت کردند و ما یک عذرخواهی بزرگ به آنها بدهکار هستیم. قطعاً در شش بازی پایانی با تمام وجود می‌جنگیم تا نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • پشیمانی زودهنگام: ژاوی می‌خواهد بماند
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • بیانیه باشگاه نساجی درباره اتفاقات بازی خیبر - دریا بابل
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • بیانیه عذرخواهی نساجی از مردم مازندران
  • زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • هشدار جدی به مسعود شجاعی و هوادار!