Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد احمدزاده» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به مشکوک بودن تعدادی از بازیکنان تیمش به بیماری کرونا گفت: بازیکنان ما کرونا ندارند اما سعی کردیم پیشگیری کنیم و بازیکنمان که در این چند روز حتی یک سرفه ساده ‌هم کردند را از فهرست تیم خارج کردیم. به همین خاطر چند بازیکنانمان را از جمله ۶ بازیکن اصلی را در سفر به اهواز از فهرست تیم خارج کردیم تا اتفاق ناخوش‌آیندی رخ ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه کرونا در این مدت همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است. به همین خاطر پس از دیدار برابر نود ارومیه در هفته گذشته تنها یک جلسه ریکاوری داشتیم و نتوانستیم تمرین دیگری را برگزار کنیم و در این شرایط به اهواز آمدیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی خاطر نشان کرد: ما از شهرهای پر خطر کشور در زمینه کرونا هستیم. تیم ما در سفر به اهواز از چند شهر عبور می کند. ممکن است ما خودمان ناقل بیماری باشیم.

احمدزاده تاکید کرد: چرا جان بازیکنان و عوامل تیم‌ها برای مسوولان برگزار کننده مسابقه اهمیت ندارد؟ مگر ما آدم نیستیم؟ چرا پس از این موضوع کوچکترین اظهار نظری از کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال نشنیدیم. ابتدای فصل هنگام پول گرفتن که می‌شود می‌آیند و از سلامت بازیکنان دم می‌زنند اما الان کجا هستند؟ اگر قدرت تصمیم گیری ندارند پس چرا چنین کمیته ای در فدراسیون وجود دارد؟

وی گفت: ما در حال حاضر شرایط خوبی در جدول نداریم. همه چیز تحت تاثیر این وروس کرونا قرار گرفته. چشم امید مردم انزلی به تیمشان است اما چه اصراری دارند که مسابقه برگزار شود تا ما نتوانیم از بازیکنانمان استفاده کنیم. پژمان نوری به عنوان مدیرعامل، خیلی از مسوولان استانی تماس گرفتند اما نظر فدراسیونی ها یکی است.

احمدزاده تاکید کرد: در حال حاضر چه تیم‌های لیگ برتر و چه تیم‌های لیگ یکی مخالف برگزاری بازی هستند؟ چرا جان مربیان و فوتبالیست‌ها اهمیتی برای آقایان ندارد؟ اگر این تصمیم در حیطه فدراسیون فوتبال گرفته می شود باید از خود فوتبالی ها هم برای این بازی نظر گرفته شود.

برچسب‌ها کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال لیگ دسته اول فوتبال ملوان بندر انزلی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال لیگ دسته اول فوتبال ملوان بندر انزلی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال لیگ دسته اول فوتبال ملوان بندر انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم

صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم

دیگر خبرها

  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • چترنور: سقف قرارداد فوتبال بانوان یک میلیارد تومان است
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • ستاره سپاهان پیش از مصدومیت (عکس)
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • مورایس: در رختکن به بازیکنان بطری جادو دادم
  • مورایس: بین ۲ نیمه یک بطری جادو میان بازیکنان تقسیم کردیم!
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • صحنه هایی که بهره هوشی بازیکنان در زمین فوتبال به کمترین حد خود می رسد! / فیلم
  • جزئیات چگونگی اجرای طرح فیرپلی مالی باشگاه‌ها با اصلاح آیین نامه/تاکید چند باره وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال