Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی درویش پور امروز در نشست زیست پدافند استان البرز افزود: وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از جمله مراجع ذیصلاح در این زمینه هستند.

وی افزود: تمام دستگاههای اجرایی البرز موظف به تشکیل کمیته زیست پدافند هستند و این مهم از سوی استانداری البرز با اجرای طرح های نظارتی مورد کنترل قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درویش پور گفت: سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی باید با همکاری و تعامل هرچه بیشتر مواد ضدعفونی و بهداشتی را در اختیار عموم با هدف تامین آرامش روانی آنان قرار دهند.

وی اضافه کرد: بنابراین باید سازمان صمت با تهیه این اقلام و نظارت بر نحوه توزیع که در این زمینه با اولویت داروخانه ها و سپس  فروشگاه ها است اقدامات لازم را داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت های تولیدی البرز در حوزه تولید مواد ضد عفونی تمام نیازها و مطالبات مردمی تامین شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تاثیر قلیان سراها در شیوع بیماری کرونا لازم است عملکرد قابل توجهی از سوی دستگاه های اجرایی مرتبط در زمینه تعطیلی این مراکز اعلام شود.

اعضای نشست زیست پدافند استان البرز درخصوص توزیع صابون و مایع ضدعفونی در مدارس، تعطیلی همایش ها، ضدعفونی محیط های کارگری اطلاع رسانی دقیق و به روز، توزیع پمفلت های آموزشی درسطح شهرها عملکرد خود را ارایه دادند.

تاکید مسئولان بهداشتی استان البرز بر عدم حضور مردم در سطح شهر و اماکن عمومی است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعطیلی مدارس استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری یزد با اشاره به اینکه استان یزد در زمینه گوشت و تخم مرغ خودکفا است، در ارتباط با وضعیت شکر استان گفت: ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدعلی شاه حسینی صبح امروز در نشست کارگروه تنظیم بازار استان یزد با اشاره به اینکه تمامی دستگاه‌های مرتبط باید در زمینه نظارت بر بازار جدیت لازم را داشته باشند، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در این کارگروه به آن توجه ویژه می‌شود بحث قیمت محصولات مختلف از جمله گوشت مرغ است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یزد در زمینه تولید گوشت سفید و همچنین در حوزه جوجه ریزی رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده و از قطب‌های اصلی تولید این محصول مهم کشور به حساب می‌آید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد، استان یزد را یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشت مرغ کشور دانست و عنوان کرد: تلاش بسیار زیادی شده که در حوزه گوشت مرغ اقدامات لازم انجام شود تا علاوه بر اینکه هیچ کمبودی در بازار وجود نداشته باشد، قیمت آن هم کاهشی باشد.

شاه‌حسینی تصریح کرد: در حال حاضر قیمت مصوب گوشت مرغ در کشور 82 هزار تومان است اما با توجه به اقدامات صورت گرفته و حجم جوجه ریزی در استان یزد، قیمت این محصول در مغازه‌های استان یزد به طور تقریبی 77 هزار تومان است که نسبت به مصوب پنج هزار تومان کمتر است.

وی با تاکید بر اینکه علاوه بر گوشت مرغ، در استان یزد زمینه تخم مرغ هم خودکفا است ادامه داد: تولید تخم مرغ استان یزد مازاد بر نیاز استان است و به سایر نقاط ارسال می‌شود.

وی در ارتباط با وضعیت تامین شکر در استان یزد ادامه داد: سهمیه شکر به میزان مطلوب برای استان یزد در ماه مبارک رمضان اخذ شد و علاوه ‌بر آن به میزان یک هزار و 200 تن شکر سهمیه صنفی و خانوار با نرخ دولتی اخذ شده که قرار است در سکوهای تنظیم بازار عرضه شود.

شاه‌حسینی در خصوص قیمت گوشت قرمز در استان یزد تصریح کرد: استان یزد تولیدکننده گوشت قرمز نبوده و واردکننده نهاده‌های دامی است.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳ !
  • جای خالی شیر مدارس در بودجه ۱۴۰۳!
  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • جشنواره بازی های بومی محلی در مدارس پارس‌آباد
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست
  • تامین ۶۰ درصد برق کشور از طریق بورس انرژی در سال ۱۴۰۳
  • تأمین پاکت شیر چالش توزیع شیر در مدارس کشور!