Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، غلامرضا باغ آبادی، مربی تیم ماشین سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار برابر نساجی مازندران اظهار داشت: نساجی تیم قابل احترام و ریشه ‌داری است که هواداران زیادی دارد. 

با احترام به این تیم نگاه می‌کنیم و تغییراتی در کادرفنی این تیم انجام شده است. در نیم فصل دوم با 5 تیمی که بازی کردیم سه تیم مربیانش تغییر کرده است: تیم شهرخودرو،‌ پیکان و اکنون نساجی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول هفته تمرینات منظمی انجام دادیم و آماده این مسابقه هستیم.

او درباره غایبان ماشین سازی در این بازی گفت: ما آقای عزیز معبودی را به علت محرومیت در اختیار نداریم ولی دو مصدوم هم داریم. آقایان بابک مرادی و شاهین توکلی دو مصدوم ما هستند که کادر پزشکی سعی دارند آنها به شرایط بازی برسند.

باغ آبادی در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی برای جانشینان این دو بازیکن مصدوم اندیشیده است گفت: کادر پزشکی ما در تلاش است تا این دو بازیکن را به شرایط بازی برساند اگر هم نرسیدند به هر حال جوانان با پتانسیل و استعدادی داریم که جانشین خواهند شد و جواب اعتماد کادرفنی را می‌دهند.

مربی ماشین سازی در این باره که رسانه‌ها از اولتیماتوم به سرمربی باشگاه خبر داده بود گفت: برای کادرفنی به صورت مکتوب اولتیماتومی ارائه نشده و در جریان آن نیستم اما مصاحبه‌ای که از سوی مدیرعامل محترم‌مان دیدم هیچ اولتیماتومی به کادرفنی در آن وجود نداشت.

او همینطور درباره شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: درباره این ویروس باید بگویم که سلامتی بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما اعطا کرده است. خواهشم این است که تصمیماتی بگیرند که بعدا پشیمانی به وجود نیاید. چون مردم و بازیکنان و کادرفنی هم در این جامعه و فرودگاه ها و اماکن عمومی رفت و آمد می‌کنند. تصمیم نگیرنند که کیفیت را فنای کمیت کنند و تقاضای من از مسئولان امر این است که دقت لازم در این امر را داشته باشند چرا که سلامتی مردم خیلی مهم است. ما در این بازی حق میزبانی داریم که هواداران در این مسابقه نیستند و این یک اجحافی در حق تیم‌های میزبان است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ماشین سازی تبریز غلامرضا باغ آبادی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست

مربی تیم ملی فوتسال گفت: در جام ملت‌های آسیا چندین مربی با سابقه قهرمانی در جام جهانی و جام باشگاه‌های اروپا حضور دارند، این رقابت‌ها محل جدال سبک‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شهاب سفال‌منش با بیان اینکه تیم ملی از هر نظر آماده درخشش در آسیاست اظهار کرد: تمرکز ما در تیم ملی بر کار حرفه‌ای، آنالیز حریفان، ارتقای کیفیت بازیکنان و آماده کردن روحی و جسمی آنها برای کارزار جام ملت‌های آسیاست. اردوهای منظم و پرفشاری برگزار کردیم و شرکت در تورنمنت ویتنام در خلال تعطیلات نوروز به آمادگی هر چه بیشتر تیم کمک کرد.

وی افزود: یکی از وظایف ما در کادر فنی تیم ملی، بررسی دقیق و بی‌طرفانه عملکرد بازیکنان در لیگ بود، بدون تردید لیگ فوتسال ایران با توجه به وجود استعدادهای ناب، فشردگی و نظم برگزاری و حضور مربیان با دانش از لیگ‌های بسیار خوب دنیاست. ما برای انتخاب بازیکنان و دعوت به تیم ملی با وحید شمسایی جلسات متعددی برگزار کردیم و معتقدیم بازیکنانی که در جام ملت‌ها به میدان می‌روند، آماده‌ترین‌های حال حاضر کشور هستند.

سفال‌منش خاطر نشان کرد: در کنار طراحی و اجرای تمرینات، کادر فنی بخش زیادی از تمرکزش را روی موضوع ارتقای سطح توانمندی بازیکنان جوان گذاشت، ما به جوان‌ها برای بازی مقابل تیم‌های بزرگی مثل برزیل و روسیه فرصت دادیم. نشستن روی نیمکت در برزیل و جلوی چشم هزاران تماشاگر برای بازیکنی که نخستین گام‌های ملی‌پوش شدن را بر می‌دارد تجربه گرانبهایی است چه رسد به چند دقیقه بازی کردن. حفظ توازن تجربی در یک تیم ورزشی کار دشواری است و بازیکنان جوان باید گام به گام این مسیر را طی کنند که هم اشباع نشوند و هم اگر روز و تجربه عملکردی بدی داشتند دچار فروپاشی نشوند.

وی گفت: به واسطه همکاری مستمری که با AFC در زمینه آموزش فوتسال دارم و تجربه حضور در برنامه‌های توسعه‌ای فوتسال در کشورهای کانادا، لبنان، ویتنام، ترکمنستان و … داشته‌ام، یکی از مهمترین تفاوت‌های فوتسال نسبت به گذشته را ورود مربیان صاحب سبک به قاره می‌دانم، شما ببینید در همین مسابقات جام ملت‌های آسیا چندین مربی با سابقه قهرمانی در جام جهانی و جام باشگاه‌های اروپا حضور دارند، این یعنی باید از تصور کلیشه‌ای پرطرفدار در مورد اینکه در آسیا فقط دو قدرت بزرگ وجود دارد گذر کنیم و با احترام بیشتری نسبت به رقبا اظهارنظر کنیم.

مربی تیم ملی فوتسال با اشاره به تحول در فوتسال نوین گفت: بیش از هر زمان دیگری تیم‌ها در حال رصد عملکرد همدیگر هستند، سرمربی افغانستان برای بررسی حریفان در تورنمنت برزیل به این کشور سفر کرد و بازی‌ها را از نزدیک دید. البته من باور دارم که میان دسترسی به دیتا و تحلیل دیتا باید تفاوت قائل شد. با وجود نرم‌افزارهای مختلف امروز به راحتی می‌شود یک بازی را آنالیز آماری کرد اما تحلیل درست این داده‌ها و انجام واکنش درست در قبال اقدامات حریف بر اساس داده‌های آماری یک دانش دیگر است.

وی گفت: بازیکنان ما از دیدار دو سال پیش در جام ملت‌های آسیا مقابل ژاپن درس‌های خوبی گرفتند که قطعاً انتظار می‌رود در تایلند با نگرشی حرفه‌ای‌تر بازی کنند. باید از پیشکسوتان و منتقدانی که در دو سال گذشته دلسوزانه نظراتشان را بیان کردند تشکر کنم، فوتسال یک ورزش ایستا نیست، در این رشته تاکتیک و سبک‌ها هر روز به روز می‌شوند و نمی‌شود به گذشته درخشان اکتفا کرد، ما برای قهرمانی به تایلند آمده‌ایم و شاید جزو معدود تیم‌های ورزشی کشور هستیم که همه از ما فقط قهرمانی می‌خواهند، این یک چالش خوشایند برای ما و بازیکنان است و بی‌صبرانه منتظر شروع تورنمنت هستیم.

منبع: ایرنا کد خبر 745098

دیگر خبرها

  • استقرار ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب
  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • غیبت بهترین گلزن و مدافع راست نساجی در بازی با تراکتور
  • دو رقیب پرسپولیس جان می‌دهند، امتیاز نه!
  • عارف آقاسی غایب تیم تراکتور مقابل نساجی
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • سه پست مختلف برای بازیکن مورد علاقه ساکت!
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است
  • سپاهان در سراشیبی سقوط