Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: ثبات بر میادین میوه و تره بار حاکم است و شهروندان با آرامش خاطر می‌توانند مایحتاج مصرفی خود را به صورت روزانه تهیه کنند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اگر شهروندان به نرخ‌نامه‌های این سازمان مراجعه کنند، خواهند دید که ثبات نسبی در قیمت‌های میادین میوه و تره بار برقرار است، افزود: در تأمین هیچ محصولی محدودیت نداریم و محصولات مورد نیاز شهروندان به هر میزان که تقاضا وجود داشته باشد، در میادین میوه و تره بار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



راد با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران یک سازمان خدمت رسان است و مأموریت آن، پاسخ به نیاز شهروندان از طریق ارائه محصولات با کیفیت مطلوب به آنهاست، اظهار کرد: قیمت محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود، بر اساس نرخ‌نامه‌های این سازمان تعیین شده و هیچ بهره‌برداری امکان تغییر قیمت‌ها را ندارد، بنابراین شهروندان می‌توانند با آرامش خاطر، مایحتاج روزانه خود را از این مراکز خریداری کنند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های به عمل آمده برای روز‌های پایانی سال معطوف به فراوانی و تنوع عرضه انواع محصولات و کالا‌ها در میادین میوه و تره بار است، تصریح کرد: در قالب طرح استقبال از نوروز که در نیمه دوم اسفند اجرا می‌شود، برنامه‌های ویژه‌ای را برای فروش فوق‌العاده محصولات و کالا‌های گوناگون تدارک دیده‌ایم که اجرای آن‌ها یقیناً به سود شهروندان خواهد بود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تاکید بر اینکه پاسخگوی تقاضای ناشی از شرایط اخیر چه در بخش میوه و تره بار و چه بخش کالا‌های بازرگانی هستیم، کما اینکه در روز‌های گذشته نیز جوابگوی مراجعه پرشمار شهروندان برای خرید انواع میوه و محصولات فرنگی و نیز کالا‌های فروشگاهی بودیم، خاطرنشان کرد: این اطمینان را به شهروندان عزیز می‌دهیم که برای توزیع بی وقفه محصولات مورد نیاز آن‌ها در میادین میوه و تره بار آمادگی کامل داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: میوه و تره بار میادین شهری شهروندان تهرانی قیمت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران میادین میوه و تره بار کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید عمده است.

به گزارش مشرق، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • جزئیات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار شهرداری تهران
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • فروش آنلاین میوه و تره‌بار در میادین پایتخت
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • جزییات فروش آنلاین میوه و سبزیجات از میادین و میوه و تره‌بار
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت