Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@12:17:01 GMT

حضور فیلم «شهاب حسینی» در جشنواره آمریکایی

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۵۴۱۵۶

فیلم سینمایی «آن شب» به کارگردانی کوروش آهاری با بازی شهاب حسینی و نیوشا جعفریان در ادامه حضورهای بین المللی به عنوان نماینده سینمای ایران در این دوره جشنواره سینه کوئست آمریکا در بخش نگاه ویژه به سینمای جهان در روز هشتم مارچ اولین نمایش خود را خواهد داشت.

اخبار چهره ها - این جشنواره مستقل یکی از برجسته‌ترین جشنواره‌های کشف فیلم‌های خلاقانه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان « آن شب » درباره یک زوج ایرانی در آمریکا است که در یک هتل محبوس شده‌اند در حالی که نیروهای بیگانه‌ای آن‌ها را وادار می‌کنند که با رازهایی که از هم پنهان کرده‌اند روبه‌رو شوند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شهاب حسینی آن شب سینمای ایران شهاب حسینی آن شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، جشنواره بین‌المللی فیلم لوکارنو که به سینمای مستقل اختصاص دارد، ۱۶ آگوست در پیاتزا گرانده، میدان باز خود که گنجایش ۸ هزار تماشاگر را دارد از جین کمپیون کارگردان مولف نیوزیلندی تجلیل خواهد کرد. روز بعد کمپیون یک مصاحبه روی صحنه خواهد داشت و فیلم‌های «فرشته‌ای سر میز من» (۱۹۹۰) و «پیانو» (۱۹۹۳) به نمایش درمی‌آیند.

جشنواره در بیانیه‌ای با اشاره به این واقعیت که کمپیون اولین زنی است که نخل طلای کن را با فیلم «پیانو» برنده شده است، عنوان کرد: بیوگرافی جین کمپیون پر است از اولین‌های قابل توجه؛ اولین زنی که دو بار در بخش بهترین کارگردانی در جوایز اسکار نامزد شد و اولین فیلمساز نیوزیلند که در جشنواره فیلم ونیز برنده شیر نقره‌ای بهترین کارگردانی شد.

در بیانیه همچنین تاکید شده کمپیون با ۹ فیلم بلند، تعدادی فیلم کوتاه و ۲ فصل از مینی سریال تلویزیونی «برفراز دریاچه» که از ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷ روی آنتن رفت، یکی از معماران اصلی تخیل در سینمای معاصر است.

برناردو برتولوچی، کن لوچ، ژان لوک گدار، ورنر هرتسوگ، کلی رایشارت، جان واترز، مارکو بلوکیو و انیس واردا از دریافت کنندگان قبلی این جایزه لوکارنو هستند.

هفتاد و هفتمین دوره لوکارنو از ۷ تا ۱۷ آگوست (۷ تا ۱۷ مرداد) برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087905

دیگر خبرها

  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • ماجرای عکس تکان دهنده اسطوره سینمای جهان چه بود؟
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • دامی که آمریکا برای عراق پهن کرد
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم