Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسن مهری با اعلام خبر کشف چند صد میلیون دینار تقلبی توسط پلیس فرودگاه، درباره جزئیات این خبر گفت: همکاران مستقر در گیت بازرسی پلیس فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حین بازرسی از مسافران پرواز خروجی آنکارا به یک برگ اسکناس ۲۵ هزار دیناری همراه یکی از مسافران (تقلبی بودن اسکناس) مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور افزود: مأموران به منظور بررسی دقیق‌تر موضوع با دعوت از کارشناسان و محرز شدن تقلبی بودن ارز همراه مسافر اقدام به بازرسی بار همراه فرد موردنظر و دیگر همراهان وی کردند که منجر به کشف ۴۸ میلیون دینار تقلبی عراقی از آن‌ها شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه بازجویی‌های انجام شده از این افراد منجر به شناسایی و دستگیری فروشنده اصلی در شهر تهران شد، ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم اصلی که از مربیان کشتی است، ۵۵۰ میلیون دینار جعلی دیگر نیز کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه ارزش دینار‌های کشف شده ۷۲ میلیارد ریال است، گفت: در تجزیه و تحلیل اظهارات متهمان که هر سه نفر آن‌ها مدعی بی‌اطلاع بودن از تقلبی بودن دینار‌ها بودند، مشخص شد این مربی کُشتی هنگام مراجعت از کشور اکوادور به دلیل پایین بودن نرخ دینار در مقایسه با قیمت داخلی اقدام به تهیه دینار‌ها کرده و پس از مراجعت به تهران به متقاضیان ارز خارجی فروخته است.

به گفته مهری، در حال حاضر متهمان برای بررسی بیشتر پس از تشکیل پرونده به همراه دینار‌های تقلبی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

20 / 20 فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور کشف بیش از ۵۰۰ میلیون دینار سردار حسن مهری کشف ۵۵۰ میلیون دینار تقلبی شناسایی و دستگیری فروشنده اصلی مربی کشتی ارزش دینار‌های کشف شده ۷۲ میلیارد ریال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرمانده پلیس فرودگاه های کشور مربی کشتی پلیس فرودگاه میلیون دینار دینار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۵۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟

به گزارش صدای ایران به نقل از روزنامه ایران، تابستان سال ۱۴۰۱ دختر نوجوانی به نام سارا به همراه مادرش به پلیس آگاهی رفت و از یک کارگردان به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

وی در توضیح ماجرا به مأموران گفت: از دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند بودم و وقتی ۱۵ ساله شدم با موافقت خانواده‌ام در یک آموزشگاه بازیگری ثبت‌نام کردم. بعد از چند هفته یکی از مربی‌های آنجا به نام فریبا، من را با آقای کارگردانی آشنا کرد.

فریبا مدعی بود آقای کارگردان علاوه بر ارتباطات خوبی که در سینما دارد دارای یک قدرت ماورایی است و به دلیل ارتباط با ماورا می‌تواند روح بازیگر را که لازمه موفقیت در کار است از بدی‌ها و گناه‌ها پاک کند. این اظهارات آنقدر در من تأثیر گذاشت که پذیرفتم برای موفقیت در کارم به اتفاق فریبا به خانه آن کارگردان برویم. آن روز دقایقی بعد از ورودمان به خانه وی خانم مربی ما را به بهانه‌ای تنها گذاشت. آن مرد شیاد به من گفت روح پاکی دارم، اما می‌تواند به من قدرت ماورایی دهد. بعد هم با این بهانه به من نزدیک شد و بدون توجه به التماس‌هایم من را مورد آزار و اذیت قرار داد، او گفت نباید درباره این کار با کسی صحبت کنم. آن شب وقتی به خانه برگشتم حالم خیلی بد بود و موضوع را به مادرم گفتم.

در حالی که مأموران در حال بررسی و تحقیق از کارگردان ۵۰ ساله بودند دختر ۱۶ ساله‌ای به نام مریم نیز با شکایتی مشابه به پلیس آگاهی آمد.

مریم هم در تشریح شکایتش همان اظهارات دختر قبلی را مطرح کرد.

در ادامه دو شکایت مشابه دیگر نیز به مأموران اعلام شد و با جمع‌بندی مأموران مشخص شد که آقای کارگردان با همدستی مربی آموزشگاه با دسیسه قبلی دختران نوجوان را فریب می‌دهند.

به این ترتیب متهم اصلی در خانه ویلایی‌اش در شمال تهران ردیابی و بازداشت و در پی آن فریبا ۴۰ ساله نیز دستگیر شد.

هر دو متهم در بازجویی‌ها منکر فریب و آزار و اذیت ۴ دختر دانش‌آموز شدند. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت؟

در جلسه تحقیق از دو متهم که با حضور شاکی‌ها برگزار شد هر ۴ دختر دانش‌آموز یک به یک جزئیات ماجرا را برای قضات شرح دادند و مدعی شدند که این دو متهم دختران دیگری را هم مورد آزار قرار داده‌اند، اما آنها به خاطر ترس و نگرانی از بابت آبروریزی شکایت نکرده‌اند.

سپس فریبا به قضات گفت: من اتهام اغفال و معاونت در آزار و اذیت را قبول ندارم چرا که خودم هم قربانی آزار و اذیت این کارگردان شده‌ام.

پس از جلسه تحقیق، دو متهم پشت در‌های بسته و غیرعلنی محاکمه شدند و قضات پس از بررسی مدارک و شواهد کارگردان را به اعدام و فریبا را به حبس محکوم کردند.

اعتراض به حکم

با اعلام این حکم دو متهم اعتراض کردند و پرونده برای بررسی بیشتر به دیوان عالی کشور رفت. قضات دیوان نیز پس از بررسی پرونده حکم اعدام این کارگردان را شکستند و خواستار رسیدگی دوباره به پرونده شدند. به این ترتیب پرونده به شعبه هم‌عرض فرستاده شد تا کارگردان و مربی آموزشگاه بار دیگر محاکمه شوند.

دیگر خبرها

  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • لرستان تصفیه خانه پایدار ندارد
  • شوشتری: ارزش تساوی در خانه گل‌گهر اندازه برد بود